Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noko anna bra innan gammal rap/hip hop, enn det som allereie er nemnt?

Hva med Nas? Og gamle P. Diddy sanger?

Og så har vi også Grandmaster Flash & The Furious Five, Run DMC, Sugarhill Gang, Salt-N-Pepa, LL Cool J, A Tribe Called Quest, Sir Mix-A-Lot, Notorious B.I.G., Ice Cube, Ice-T, De La Soul, Bone Thugs-N-Harmony, Rick Ross, Busta Rhymes, Slick Rick, Doug E-Fresh og Young MC, samt utrolig mange fler.

Lenke til kommentar
Godt å høre! Hva er du glad for da? :wee:
Ikke stopp da... Del hvorfor også. :)

Fordi, fordi. Jeg våknet opp på armen hans idag. Også, også, spurte han hvorfor jeg ikke hadde svart på sms han hadde sent. Men jeg bare "Hæ? Du som ikke svarer da". Viser seg at mobilen hans er teit, og at det er derfor han har vært så "stille". PHEWPHEW.

Når jeg dro var det nussnussnuss og "vil se deg igjen snart".

Lykke.

(Åh herre. Max fjortiss nå.)

Lenke til kommentar
Nei, dessverre Norge prioriterer det ikke. Hadde vært så digg med Autobahn i Norge som gikk gjennom hele norge rett frem. Da må de jo sprenge fjell da.
Flytt utenlands om du er så ufattelig misfornøyd med åssen Norge er, da.
Lenke til kommentar
Fordi, fordi. Jeg våknet opp på armen hans idag. Også, også, spurte han hvorfor jeg ikke hadde svart på sms han hadde sent. Men jeg bare "Hæ? Du som ikke svarer da". Viser seg at mobilen hans er teit, og at det er derfor han har vært så "stille". PHEWPHEW.

Lykke.

Det høres bare max deilig ut da. :D
Lenke til kommentar
Nei, dessverre Norge prioriterer det ikke. Hadde vært så digg med Autobahn i Norge som gikk gjennom hele norge rett frem. Da må de jo sprenge fjell da.

Neida. Det er bare å lage autobahn på Jæren. Ingen andre jævler som vil ha det uansett. Unntatt deg, da. Og du kan flytte til Tyskland.

Lenke til kommentar

Nja, jeg klarer meg fint uten Autobahn egentlig.

Jeg vil bare at de skal fikse litt på veiene så vi slipper å kjøre i hull og plasterlapp-asfaltering rundt omkring i trønderland.

Jeg er veldig fornøyd med alle fjellene og fjellveiene :love:

edit: Jeg vil ikke ha autobahn på Jæren, legg den heller til Asker eller Mysen eller noe :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Lykke.

Det høres bare max deilig ut da. :D

Hell yes! Åh. Fnisfnisfnis.

Men faen, nå må jeg sove litt. Trøtt. :p Nite!

Lenke til kommentar

Nja, jeg klarer meg fint uten Autobahn egentlig.

Jeg vil bare at de skal fikse litt på veiene så vi slipper å kjøre i hull og plasterlapp-asfaltering rundt omkring i trønderland.

Jeg er veldig fornøyd med alle fjellene og fjellveiene :love:

edit: Jeg vil ikke ha autobahn på Jæren, legg den heller til Asker eller Mysen eller noe :p

Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. :thumbdown:

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...