Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Og Sugarhill Gang, Grandmaster Flash og gjengen der. Kool Moe Dee må også huskes, og jeg elsker fortsatt å sett meg ned med DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince ^^ edit: Flash, ikke Funk Endret 1. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det noko anna bra innan gammal rap/hip hop, enn det som allereie er nemnt? Hva med Nas? Og gamle P. Diddy sanger? Og så har vi også Grandmaster Flash & The Furious Five, Run DMC, Sugarhill Gang, Salt-N-Pepa, LL Cool J, A Tribe Called Quest, Sir Mix-A-Lot, Notorious B.I.G., Ice Cube, Ice-T, De La Soul, Bone Thugs-N-Harmony, Rick Ross, Busta Rhymes, Slick Rick, Doug E-Fresh og Young MC, samt utrolig mange fler. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, dessverre Norge prioriterer det ikke. Hadde vært så digg med Autobahn i Norge som gikk gjennom hele norge rett frem. Da må de jo sprenge fjell da. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Godt å høre! Hva er du glad for da? Ikke stopp da... Del hvorfor også. Fordi, fordi. Jeg våknet opp på armen hans idag. Også, også, spurte han hvorfor jeg ikke hadde svart på sms han hadde sent. Men jeg bare "Hæ? Du som ikke svarer da". Viser seg at mobilen hans er teit, og at det er derfor han har vært så "stille". PHEWPHEW. Når jeg dro var det nussnussnuss og "vil se deg igjen snart". Lykke. (Åh herre. Max fjortiss nå.) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, dessverre Norge prioriterer det ikke. Hadde vært så digg med Autobahn i Norge som gikk gjennom hele norge rett frem. Da må de jo sprenge fjell da.Flytt utenlands om du er så ufattelig misfornøyd med åssen Norge er, da. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nas album Hip Hop die eller noe er bra. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Om jeg ikke husker feil var det vel Ice-T som mer eller mindre startet hele "rappe" greiene slikt som de artistene som er nevnt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hip hop is dead heter albumet. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fordi, fordi. Jeg våknet opp på armen hans idag. Også, også, spurte han hvorfor jeg ikke hadde svart på sms han hadde sent. Men jeg bare "Hæ? Du som ikke svarer da". Viser seg at mobilen hans er teit, og at det er derfor han har vært så "stille". PHEWPHEW.Når jeg dro var det nussnussnuss og "vil se deg igjen snart". Lykke. (Åh herre. Max fjortiss nå.) Det høres bare max deilig ut da. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Men rapp er jo litt annet enn Hip Hop da. Liker også Busta Ryhmes Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, dessverre Norge prioriterer det ikke. Hadde vært så digg med Autobahn i Norge som gikk gjennom hele norge rett frem. Da må de jo sprenge fjell da. Neida. Det er bare å lage autobahn på Jæren. Ingen andre jævler som vil ha det uansett. Unntatt deg, da. Og du kan flytte til Tyskland. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 La merke til at Iron butterfly hadde den samma melodien på en av sangene sine. Hmpffz.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Faen hva skjer med myspace da? Når jeg søker på musikk er det akkurat som masse er fjernet. Inegn samsvarer med forespørsmålen din. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Nei, dessverre Norge prioriterer det ikke. Hadde vært så digg med Autobahn i Norge som gikk gjennom hele norge rett frem. Da må de jo sprenge fjell da. Nja, jeg klarer meg fint uten Autobahn egentlig. Jeg vil bare at de skal fikse litt på veiene så vi slipper å kjøre i hull og plasterlapp-asfaltering rundt omkring i trønderland. Jeg er veldig fornøyd med alle fjellene og fjellveiene edit: Jeg vil ikke ha autobahn på Jæren, legg den heller til Asker eller Mysen eller noe Endret 1. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fordi, fordi. Jeg våknet opp på armen hans idag. Også, også, spurte han hvorfor jeg ikke hadde svart på sms han hadde sent. Men jeg bare "Hæ? Du som ikke svarer da". Viser seg at mobilen hans er teit, og at det er derfor han har vært så "stille". PHEWPHEW.Når jeg dro var det nussnussnuss og "vil se deg igjen snart". Lykke. (Åh herre. Max fjortiss nå.) Det høres bare max deilig ut da. Hell yes! Åh. Fnisfnisfnis. Men faen, nå må jeg sove litt. Trøtt. Nite! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 dr octagon og kool keith haha. Ikke at jeg egentlig har så mye peiling på rap osv men. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Nei, dessverre Norge prioriterer det ikke. Hadde vært så digg med Autobahn i Norge som gikk gjennom hele norge rett frem. Da må de jo sprenge fjell da. Nja, jeg klarer meg fint uten Autobahn egentlig. Jeg vil bare at de skal fikse litt på veiene så vi slipper å kjøre i hull og plasterlapp-asfaltering rundt omkring i trønderland. Jeg er veldig fornøyd med alle fjellene og fjellveiene edit: Jeg vil ikke ha autobahn på Jæren, legg den heller til Asker eller Mysen eller noe Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. Endret 1. mars 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Da har jeg bestilt meg plate med The Blanks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bah, det hadde jo faktisk vært noe. Raskere måte å komme seg hjem på. Vel, de kunne tatt med Orkanger, nå som det ser ut som kommunen får bystatus og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg