""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Trenger litt kjapp hjelp; går ikke ann å sende mms fra pappa sin tlf, en samsung ett eller annet... går ikke å sende på bluetooth heller.. noen tips? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Strålende dag med en akutt innleggelse på Ullevål sykehus. Der var det jaggu liv. Siklende fossiler, middelaldrende damer med hatt og en brusautomat. Takk gud for den. Endret 14. september 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Men jo, gå på telefonleverandør. Let rundt, finn MMS-oppsett, og let etter telefonen din der. Enten så står det hvordan du skal sette det opp, eller, det jeg alltid har opplevd selv, er at oppsettet blir sendt i en melding, man får den, velger å installere, og vips funker MMS. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Første skoøedag i morgen. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skal sende et bilde fra telefonen hans, til min tlf eller på e-mail... men ingenting går ann, og han har ikke fancy tlf med facebook på. Om du skal ha bildet på pcen din kan du eventuelt overføre ved blåtann? Også eldre mobiler pleier å ha det, samme med "relativt nye" bærbare datamaskiner. Du skrur bare på blåtann på mobilen hans og får maskinen din til å søke den opp. Mappa bildet ligger i har mest trolig et ganske obskurt navn. Prøvte med det og, men nå gikk det å sende med mms Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) nå har facebook hjernene gjort slik at man ikke kan slette kommentarer man har gjort på andre sine vegger. Det er faktisk nødvendig og gå innpå veggen du har kommentert på og så slette den derfra. ikke lenger mulig fra sin egen profilvegg, får valget mellom hide this wallpost , eller hide all wallposts. Kjenner jeg er på nippet til å bare slette hele faenskapet nå Endret 14. september 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skremmende moro å gå tilbake noen tusen sider og se hvem og hva som var her da. Jeg liker meg best rundt 4k. Good times. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) That's how it is, and that's how it goes koblet akkurat opp 4 stk nye cxa 10 Besteforeldrene mine hadde hentet pakkene, og overrasket meg nå for litt siden http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo/forsterkere/cerwin-vega_cxa-10_effektforsterker_sort.htm HOLY CRAP de funker bra Vi snakkes hørsel.. edit: 2 stk brokoblet, med disse og de andre 2 er også koblet på et par xls 215 ^^ 10k + 10k +8k +8k +8k +8k totally fucking woirth it edit: og har lyst å kjøpe noen 21" basser, med monoforstkere også alså, PA that is, med bass refleks greier. Kanskje kjøpe seg ny bil? Istedet for audi a4 x_x og kjøpe anlegg for enda mer penger Endret 14. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kan dere slutte å bli stille når jeg gjør lekser? Dere fikser konsentrasjonen min, og det vil vi virkelig ikke ha noe av. oO Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 ikke noe problem lekser er jo helt unødvendig uansett... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Lekser er nødvendig når man er syk, har to prøver i morgen og har vært syk litt for lenge. Siste jeg vil er å falle bak. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Lekser er nødvendig når man er syk, har to prøver i morgen og har vært syk litt for lenge. Siste jeg vil er å falle bak. Herregud jeg har et bilde som er PERFEKT til dette. Uheldigvis er jeg på prøvetid på forumet x_X Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tro det eller ei, men jeg kan ta imot PM. 8D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Eg treng ein gul og raud t-skjorte med ordet "Gleek" på. #syngerjourneyukontrollert. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 God kveld i stuen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ebVkJ4HtZVY Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hei Puke Nukem. How are you? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Lekser er nødvendig når man er syk, har to prøver i morgen og har vært syk litt for lenge. Siste jeg vil er å falle bak. off da... livet er hardt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg