Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hun sa at "så god hummelse har jeg". Kunne kanskje lagt på en "altså" på slutten eller noe lignende. Hvor jobber du? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hva har du gjort hittil? Skoler og kurs. Du kan få jobb hos meg. Du skal få æren av å være min bitch. Jeg står over, men jeg kan helt klart skjønne at du finner dette ønskelig. Lettere sagt enn gjort ja. Har snver smak, vøtt. Var får barneskole/SFO-stillinger ledig for en person som meg. Så får sende inn noen søknader på barnehagejobber og. Bedre enn ingenting, høhøh. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Wtf Bundy, skjer med emo-sitat i signaturen din da? Det er ikke et emo sitat. jeg er emo Nei, du siterer jo bare Klovner i Kamp - Nattens Sønner. Endret 14. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Say what? Var får barneskole/SFO-stillinger ledig for en person som meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 I got 99 problems Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det er ikke et emo sitat. Jeg syns det er et emo-sitat. Snakker jo om noen som har daua, og nå endelig kan få "slappe av". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fuck Thon! Men, jobb trenger man uansett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Say what? Var få barneskole/SFO-stillinger ledig for en person som meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Snakker jo om noen som har daua, og nå endelig kan få "slappe av". Og det er akkurat det det er. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg syns det er et emo-sitat. Snakker jo om noen som har daua, og nå endelig kan få "slappe av". Jeg synes det handler om respekt for en avdød person. Så om man siterer ting som skrives om avdøde, som "hvil i fred, du var elsket" som et eksempel er det emo? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja. Det er kun folk som kutter seg selv som siterer sånne ting. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja. Det er kun folk som kutter seg selv som siterer sånne ting. Personen som skriver dødsannonsene i avisen er emo? samme med de som jobber i begravelses byråer og de som lager gravsteiner, ofc? Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja. Visste du ikke det? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Nei, dette var nytt for meg. Godt vi lever i en verden der man forhåndsdømmer alt og alle, enkelte av oss i alle fall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Fuck Thon! Men, jobb trenger man uansett. Hva er galt med Thon? Hyggeligere kar skal du lete lenge etter. Så om man siterer ting som skrives om avdøde, som "hvil i fred, du var elsket" som et eksempel er det emo? Selvsagt. Emo kommer jo av emosjonelt. Det er jo følelser i det man skriver, er det ikke? Nyhetsartikler kan være kalde og uten følelser (derav ikke emo), men en slik tekst som dette lyser emo på lang vei. At "emo" forbindes med folk som kutter seg i armen og spiser sjokoladekake er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Alle burde forhåndsdømme. Det er helt klart en av de viktigere tingene i livet, i allefall for min del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Skogsbryllup og vampyrbaby i magen Sjekk ut den nye traileren til «Twilight»-filmen her. Les mer Jeg kjenner interessen min bobler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hva er galt med Thon? Hyggeligere kar skal du lete lenge etter. Sikkert hyggelig som privatperson, det er arbeidsstrategien jeg ikke er enig i. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Selvsagt. Emo kommer jo av emosjonelt. Det er jo følelser i det man skriver, er det ikke? Nyhetsartikler kan være kalde og uten følelser (derav ikke emo), men en slik tekst som dette lyser emo på lang vei. Det kan være at det er det ordet kommer fra, men er det også definisjonen av ordet i en ordbok? Jeg har ikke sett "emo" bli brukt i sammenhengen du nevner. At "emo" forbindes med folk som kutter seg i armen og spiser sjokoladekake er ikke mitt problem. Det er ikke et problem, men jeg ser på emo som et ord for personer som er slik, som nevnt i sitatet, sjokoladekake biten ser jeg ikke humoren i forøvrig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hva er galt med Thon? Hyggeligere kar skal du lete lenge etter. Sikkert hyggelig som privatperson, det er arbeidsstrategien jeg ikke er enig i. Specifics, please. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg