Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) For en gangs skyld er jeg grumpy, og irritert Den må jo være av Lene marlin. Endret 14. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Lene Marlin er knall. Max sjarm! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Lene Marlin er knall. Max sjarm! Når jeg ser henne klarer jeg ikke tenke annet enn at hu hadde trengt et realt rævknull. Hu er litt for søt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hahahaha! Er ikke enig, dog, Hun er akkurat passe søt. Akkurat sånn som jenter skal være for og vekke min oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hadde fremdeles trengt et skikkelig rævknull. Alle trenger det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tenk å bruke 6000 spenn på Thailand-tur, og ende opp med ikke å dra Jeg brukte 4000 på london-tur og dro ikke likevel. Først flyttet jeg billetten og betalte 2k for det. Så ble jeg syk og dro ikke likevel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg er uenig med dere begge. Hun er ikke noe spesielt søt eller attraktiv. Hun er egentlig ganske gjennomsnittlig. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hadde fremdeles trengt et skikkelig rævknull. Alle trenger det. DU hadde trengt et skikkelig rævknull. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Heretter skal jeg trollbinde dere med tåkeprat Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tenk å bruke 6000 spenn på Thailand-tur, og ende opp med ikke å dra Jeg brukte 4000 på london-tur og dro ikke likevel. Først flyttet jeg billetten og betalte 2k for det. Så ble jeg syk og dro ikke likevel. Søstera til dama bestilte billett forrige uke, skulle dra før i dag... men på mandag ble det no fuckups med typen hu har rota med, drama, og vips, hun drar ikke. Makan til opplegg. Hadde fremdeles trengt et skikkelig rævknull. Alle trenger det. DU hadde trengt et skikkelig rævknull. Ja takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hahahaha! Er ikke enig, dog, Hun er akkurat passe søt. Akkurat sånn som jenter skal være for og vekke min oppmerksomhet. Sånne sukekrsøte jenter må nedverdiges. Det bare er sånn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Bundy, om du har en smartmobil, kan du laste ned Shazam, som hører på sangen og finner ut hvilken det er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 If i walk down the street Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Søstera til dama bestilte billett forrige uke, skulle dra før i dag... men på mandag ble det no fuckups med typen hu har rota med, drama, og vips, hun drar ikke. Makan til opplegg. Jeg kan godt reise på billetten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Sånne sukekrsøte jenter må nedverdiges. Det bare er sånn. Tull go tøys. Jenter skal være søte. Veldig søte. Ekstremt søte. Med andre ord mener jeg at jenter skal være akkurat som meg selv. Sukkersøte og herlige. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg må ha trøst, brukte akkurat 5500,- på Elkjøp og endte opp med ny vaskemaskin og støvsuger, mine kjære, hardt opptjente kroner, med mine egne dråper blod og svette.. Endret 14. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Søstera til dama bestilte billett forrige uke, skulle dra før i dag... men på mandag ble det no fuckups med typen hu har rota med, drama, og vips, hun drar ikke. Makan til opplegg. Jeg kan godt reise på billetten. Da er du endel timer for sen, siden hun skulle dra før i dag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Da er du endel timer for sen, siden hun skulle dra før i dag. Haha! Høres jo fett ut det. Det er sånt som jeg fort finner på å gjøre for moroskyld. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg må ha trøst, brukte akkurat 5500,- på Elkjøp og endte opp med ny vaskemaskin og støvsuger, mine kjære, hardt opptjente kroner, med mine egne dråper blod og svette.. Om du ikke vil ha det, så kan jeg ta det! Eplefe kan bekrefte at jeg drømte om jobb på elkjøp ene og alene for ansattrabatten på de to tingene (og fryseboks). Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Haha, Twitter er genialt ! "I just karate kicked a branch out of my way because I DON'T TAKE NO SHIT FROM FOLIAGE!!1!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg