TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 http://youtube.com/watch?v=FL16cin0PJ8 Dette er bra Hip Hop. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sorry at eg masa men: Nokken som hørte på pils akkurat på P1? Den finske versonen av hotel california med san finsk rytmegreier... Ka heite gruppa? Må få vite de... Det er en egen tråd til slike spørsmål og der har du jo allerede postet så slutt å mase. Hadde vi visst det så hadde vi skrevet det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Se filmen hos Youtube Den har jeg lyst på Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 http://youtube.com/watch?v=FL16cin0PJ8 Dette er bra Hip Hop. Helt grei den, men innen Rap/Hip Hop er det fortsatt de gode gamle 90-talls låtene/jamsa som er best som 2Pac, Easy-E, Dre, Wu Tang Clan, Snoop, Warren G osv. Herlig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du glemte Public Enemy, Cosmo med K. :< Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du glemte Public Enemy, Cosmo med K. :< Mhm! Public Enemy hadde mange gode de som "Fight the Power" og "Bring the Noise". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er så glaaaaaaaaaaad! =D (sry. Måtte bare dele det med dere. ) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ingen er bedre enn Dr. Dre som har laget plata 2001. Genial som også har hjulpet Eminem som har hjulpet 50 Cent og The Game som Dr. Dre har hjulpet. Grunne til de har blitt så kjent. Ikke glem snoopy da. Sjekk ut The Game bedre Hip Hop skal du lete lenge etter. Snoopy tror jeg har klart seg selv husker ikke. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 The roots! =D Mhm! Ahh! Nå går det i gamle Corona låter her, herlig! "Baby Baby", "Rhytm of the Night" og "Be My Lover". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er så glaaaaaaaaaaad! =D(sry. Måtte bare dele det med dere. ) Ikke stopp da... Del hvorfor også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 PhoenixHunter, jeg har fortsatt ikke merka noe til bedre veier eller planer om å forbedre veiene. Kan umulig gjelde Trøndelag. Kosmo, jeg digger Fleetwood Mac. Det er utrolig chill og nice når man vil late som det er sommer. *spise is* Tror jeg skal sette på Stan Getz - Girl from Ipanema etterpå, komme i skikkelig stemning Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er så glaaaaaaaaaaad! =D(sry. Måtte bare dele det med dere. ) Godt å høre! Hva er du glad for da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 The Game suger. Sorry, det måtte ut. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det noko anna bra innan gammal rap/hip hop, enn det som allereie er nemnt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er så glaaaaaaaaaaad! =D(sry. Måtte bare dele det med dere. ) Ikke stopp da... Del hvorfor også. Har du ikke fått med deg det enda?^^ Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Er det noko anna bra innan gammal rap/hip hop, enn det som allereie er nemnt? Hva med Nas? Og gamle P. Diddy sanger? Endret 1. mars 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Åh. Jeg har lyst til å høre på "harde" ting. *sette på Bloodbath, Keeps of Kalessin og diverse annet* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 NAS er good shit. Vi brukte den "I know I can" (den heter ikke det tror jeg) i et skuespill om rus vi brukte på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg