L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Rent ytelsesmessig er det nok motsatt (selv om jeg ikke har helt kontroll på hvor god android er på parallellisering). Det er en fordel for MIUI iom. at det ble utviklet for Desire/Nexus, og at porten til Tegra II tar en stund. Ingen stable releases, bare beta. Sånn sett, ja. Da har det ikke noe å si for meg foreløpig siden jeg ikke har tenkt å bytte ROM. Ikke glem Optimus 2x, like kraftig som Samsung sitt beist, men billigere. Har aldri helt fått sansen for LG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Skjermkvaliteten legger du svært lite merke til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Trodde jeg mistet mobilen min etter en fest for noen uker siden, men fant den igjen i bukselomma mi. Har vært med i vaskemaskina. Regner med at den ikke funker lenger, men skal da bli "spennende" å prøve. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ikke glem Optimus 2x, like kraftig som Samsung sitt beist, men billigere. Har aldri helt fått sansen for LG. Jeg har brukt den i over et halvt år nå, og er strålende fornøyd. Før dette, hadde jeg HTCs Hero, som også var en god telefon. Men siden du nevnte pris, så... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 L4r5: kjøp iphone. IPHONE FTW. Klarningsmiddel helt oppi, blir spennende å se om det ble god vin. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Sånn sett, ja. Da har det ikke noe å si for meg foreløpig siden jeg ikke har tenkt å bytte ROM. Sånn seriøst, do it. Du vil aldri angre. Sense er tregt og småbuggy, samme er touchwiz. I tillegg til bloatware, som er et avsnitt for sge selv. Skjermkvaliteten legger du svært lite merke til. HAHA. Jo. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 HAHA. Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 L4r5: kjøp iphone. IPHONE FTW. Dårlig forsøk. 1/10 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ta aldri imot tech-råd fra en windows-admin. Gammelt lycan-ord. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Dårlig forsøk. 1/10 Jeg angrer jeg knuste en iphone 4, ny fra eska Du får meg spinnvill, ja du veit hva jeg vil, å se deg smile er verdt over n mill Uten grunn, det ekke chill, jeg digger til kloden og jeg elsker deg still Han veit jeg digger det når du kaller meg babygirrl Du har fått en rudeboy til å åpne sine dør Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ta aldri imot tech-råd fra en windows-admin. Gammelt lycan-ord. Ta aldri i mot råd fra en Møring om noe som helst. Gammelt Hansern-ord. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kombiner de to. Vi snakker pur visdom her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ta aldri mot råd fra noen med "MC" i nicket sitt. Gammelt troll-ord. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 En møring har alltid god(e) råd. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hei du, kan du komme hit å snakke litt med meg? Du ser jeg vil ha kontakt alright. Ja du, jeg vil prate litt med deg. Jeg sa hei men du gikk rett forbi, det var derfor jeg kom til deg og dro deg til på si men jeg skal ikke stresse deg, du må føle deg fri Ja sist, vi hadde en god tone, hadde det ikke vært for Tone Samtalen varer og den ble varmere og få meg spinnvill er ikke bare, men du er på god vei Ta det veldig rolig, har ikke tenkt å stresse SE HVA DET MÅTTE TIL FOR Å FÅ OPPMERKSOMHET Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kobbertråden ble oppfunnet av to møringer som sloss om en femtiøring. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Kobbertråden ble oppfunnet av to møringer som sloss om en femtiøring. Hahahahaha, den hadde jeg faktisk ikke hørt før. Tar å sender den til fattern. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Som e nettop har følt som det jeg gjør før Men jeg har lurt litt på noe det var en ting jeg skulle ha visst' kan jeg ta deg ppåå ordet du har vært som en storm siden sist SÅ RING MEG JAG KOMMAR JAG KOMMAR JAG E NESTEN DERR! Endret 14. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 FAFEN BUNDY! Nå har jeg "ring meg" på hjernen. Jeg er syk, ha litt medlidenhet. It huuuuurts. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Skal du tilfeldigvis til Fedje i helga, nie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg