Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ser jeg, Lars. Jeg ville anbefalt sensation faktisk, den har jo meget god skjerm og HTC lager svært gode mobiler, synes jeg. Har Galaxy SII selv og er svært fornøyd, men alle har den og alle vil ha den, kjedelig om alle sitter med samme mobilen, når du får andre som er tilnærmet like gode. Og HTC har nok hakket bedre byggekvalitet :)

Er litt HTC-fanboi selv egentlig så heller mot Sensation.

Men argumentet om at det blir kjedelig om alle har samme mobil blåser jeg i egentlig. Det viktigste for meg er at det er en telefon jeg trives med.

Samsung har jeg også hatt sansen for tidligere. Men har ikke hatt noen smarttelefon fra dem før. Om jeg skal ha Samsung er det kanskje lurt å kjøpe før de blir trukket fra markedet pga. iSøksmål. :p

Lenke til kommentar

Den ser jeg, Lars. Jeg ville anbefalt sensation faktisk, den har jo meget god skjerm og HTC lager svært gode mobiler, synes jeg. Har Galaxy SII selv og er svært fornøyd, men alle har den og alle vil ha den, kjedelig om alle sitter med samme mobilen, når du får andre som er tilnærmet like gode. Og HTC har nok hakket bedre byggekvalitet :)

Er litt HTC-fanboi selv egentlig så heller mot Sensation.

Men argumentet om at det blir kjedelig om alle har samme mobil blåser jeg i egentlig. Det viktigste for meg er at det er en telefon jeg trives med.

Samsung har jeg også hatt sansen for tidligere. Men har ikke hatt noen smarttelefon fra dem før. Om jeg skal ha Samsung er det kanskje lurt å kjøpe før de blir trukket fra markedet pga. iSøksmål. :p

Samsung dreit btw i det siste søknsmålet

http://www.teknofil.no/artikler/forsoker_samsung_aa_irritere_paa_seg_apple_igjen/101520

Slike ting som denne artikkelen, gjør at jeg wubber samsung :love:

http://e24.no/it/samsung-gaar-til-sak-mot-apple-igjen/20074802

og slikt

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Lars: jeg anbefaler Desire S. Ikke like spenstig maskinvare, men den er ikke like stor og klumpete som SGSII og Sensation, fin hardware, sylskarp skjerm og bedre MIUI-støtte. Tror du slipper maset med Tegra II og.

Størrelsen skremmer meg ikke, men hva er dette med TEgra II og MIUI? Er det noe jeg vil merke ved vanlig bruk? Ikke planer om å endre ROM (foreløpig).
Lenke til kommentar

Dobbeltmoral. :love:

Edit: @Lars, that is.

Dobbelt så bra som vanlig moral, ikke sant?

Nei, jeg uttrykker min misnøye for fotballsnakk, men jeg har ikke autoritet til å faktisk forby det.

Tegra II er prosessoren som sitter i SGSII og Sensation. Annen arkitektur en de gamle snapdragon som f.ex. Desire bruker.

MIUI er en ROM.

Hvorfor er snapdragon å foretrekke?
Lenke til kommentar

Tegra II er prosessoren som sitter i SGSII og Sensation. Annen arkitektur en de gamle snapdragon som f.ex. Desire bruker.

MIUI er en ROM.

Hvorfor er snapdragon å foretrekke?

Rent ytelsesmessig er det nok motsatt (selv om jeg ikke har helt kontroll på hvor god android er på parallellisering). Det er en fordel for MIUI iom. at det ble utviklet for Desire/Nexus, og at porten til Tegra II tar en stund. Ingen stable releases, bare beta. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...