Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går vi etter trynefaktor er jeg fucked, l4r5 setter så lite pris på meg at han spiste navnelappen min på et forumtreff et par år tilbake... :(

Er det ikke positivt da? Tenker f.eks på kyra som kommer og slikker/spiser på deg når den liker deg.

Jeg prøvde å si at jeg ville ha han inne i meg, men han nektet å tolke det på den måten. :p

Lenke til kommentar

Faen, jeg har lyst på ny mobil. Sitter og ser gjennom hvilke jeg kan få billig med abo.

Er da ikke så vanskelig å bestemme seg for noe, om du har noen preferanser å gå ut i fra.

Jeg vet hva jeg har lyst på. Sensation eller Galaxy S II. Men så er det hva en kan legge i det. Både cash og per måned. Har ikke diskutert med dama enda heller. Og, nei, jeg er ikke pussywhipped. Vi har ikke SÅ god økonomi at jeg bør binde meg til noe uten å ta det opp først. Handler om respekt.
Lenke til kommentar

Den ser jeg, Lars. Jeg ville anbefalt sensation faktisk, den har jo meget god skjerm og HTC lager svært gode mobiler, synes jeg. Har Galaxy SII selv og er svært fornøyd, men alle har den og alle vil ha den, kjedelig om alle sitter med samme mobilen, når du får andre som er tilnærmet like gode. Og HTC har nok hakket bedre byggekvalitet :)

Lenke til kommentar

Jeg vet hva jeg har lyst på. Sensation eller Galaxy S II. Men så er det hva en kan legge i det. Både cash og per måned. Har ikke diskutert med dama enda heller. Og, nei, jeg er ikke pussywhipped. Vi har ikke SÅ god økonomi at jeg bør binde meg til noe uten å ta det opp først. Handler om respekt.

Jeg kan absolutt anbefale LG Optimus 2x. Knalltelefon og billigere enn SG2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...