Mchansern Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Trololo tror necro er høy på luft. Jeg er høy på Jesus. Du er høy på thaibilletten din. Det stemmer, dog skulle jeg ønske det var en noget kulere destinasjon. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Aqua - Lollipop + en lollipop Morgenen kan rett og slett ikke bli bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Går vi etter trynefaktor er jeg fucked, l4r5 setter så lite pris på meg at han spiste navnelappen min på et forumtreff et par år tilbake... Er det ikke positivt da? Tenker f.eks på kyra som kommer og slikker/spiser på deg når den liker deg. Jeg prøvde å si at jeg ville ha han inne i meg, men han nektet å tolke det på den måten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Faen, jeg har lyst på ny mobil. Sitter og ser gjennom hvilke jeg kan få billig med abo. Er da ikke så vanskelig å bestemme seg for noe, om du har noen preferanser å gå ut i fra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Styr unna samsung galaxi sII og den nye versjonen og iphones. Endret 14. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kevin, er du syk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Faen, jeg har lyst på ny mobil. Sitter og ser gjennom hvilke jeg kan få billig med abo. Er da ikke så vanskelig å bestemme seg for noe, om du har noen preferanser å gå ut i fra. Jeg vet hva jeg har lyst på. Sensation eller Galaxy S II. Men så er det hva en kan legge i det. Både cash og per måned. Har ikke diskutert med dama enda heller. Og, nei, jeg er ikke pussywhipped. Vi har ikke SÅ god økonomi at jeg bør binde meg til noe uten å ta det opp først. Handler om respekt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Kevin, er du syk? Faen, du ødela alt. Jeg ville ikke at han skulle kjøpe en så¨bra mobil. Den er rett og slett for bra. Har begynt å bli hekta på XDA dev forumet etc these are not the droids you are looking for l4r5! (jeg har 2 stk galaxy's lol) Endret 14. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kevin, er du syk? Faen, du ødela alt. Jeg ville ikke at han skulle kjøpe en så¨bra mobil. Den er rett og slett for bra. Har begynt å bli hekta på XDA dev forumet etc jeg får en galaxy sII i posten i morgen, u jelly? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Den ser jeg, Lars. Jeg ville anbefalt sensation faktisk, den har jo meget god skjerm og HTC lager svært gode mobiler, synes jeg. Har Galaxy SII selv og er svært fornøyd, men alle har den og alle vil ha den, kjedelig om alle sitter med samme mobilen, når du får andre som er tilnærmet like gode. Og HTC har nok hakket bedre byggekvalitet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Se edit. U BELLY Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (jeg har 2 stk galaxy's lol) Jeg også. nr. 1 og nr. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (jeg har 2 stk galaxy's lol) Jeg også. nr. 1 og nr. 2 kjører du også en med orginal FW? og en en med custom roms? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg er kjempetrøtt allerede, og skal på fest senere :----C Lenke til kommentar
Balli Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 jeg har google adp med android 1.0 så! :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 kjører du også en med orginal FW? og en en med custom roms? Nei, jeg kjører alt originalt, har ikke endret på noe. Burde oppdatere mobilen dog. Nå stikker jeg på jobben en tur, si hei til folka. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Balli, sjekk ut playstation 1 emulator btw. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Er det bare meg som sitter med en gammel "drittmobil"? Jeg skjønner ikke greia med de nye og liksomsmarte telefonene. De er dumme som brød. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg vet hva jeg har lyst på. Sensation eller Galaxy S II. Men så er det hva en kan legge i det. Både cash og per måned. Har ikke diskutert med dama enda heller. Og, nei, jeg er ikke pussywhipped. Vi har ikke SÅ god økonomi at jeg bør binde meg til noe uten å ta det opp først. Handler om respekt. Jeg kan absolutt anbefale LG Optimus 2x. Knalltelefon og billigere enn SG2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg