felicity Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg skal lage mat til deg. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Mjeh. Burde lage noe selv, men må ned å handle før jeg får spist. Men siden jeg er så jævlig lat så gidder jeg ikke å tusle ned til butikken. Hardt liv! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Du matforgiftet meg High five for being lazy! Endret 14. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Æsj. Minecraft er nede. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Mjeh. Burde lage noe selv. Hva er det du sier? Får jeg ikke lov til å lage mat til deg? Ktnxbye. Livet mitt har ikke mening lenger. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Æsj. Minecraft er nede. Trololo 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hei! KJEMPEKRISE. Eller.... Sitter på skulen og skal skrive oppgave, men har ikkje musikk. Tenker "Hey, har jo wimp abbonnement" men får ikkje lastet ned setup fila fra wimp.no" Er det ein snill sjel som vil laste ned fila og sende den på mail til wackee (A) me (dot) com? Hadde vert fantastisk! (Har adobe air) Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Hva er det du sier? Får jeg ikke lov til å lage mat til deg? Selvfølgelig ikke. Jeg stoler ikke på deg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Selvfølgelig ikke. Jeg stoler ikke på deg. Jeg som har lagt hele mitt liv i dine hender fra dag én. Fortjener jeg ikke bedre enn dette? 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Nå skjønner jeg hvorfor det luktet rart i kjøleskapet til naboen. Hun hadde mat som gikk ut i 2007 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg som har lagt hele mitt liv i dine hender fra dag én. Fortjener jeg ikke bedre enn dette? Jeg synes jeg har vært snill mot deg, jeg. Spesielt med tanke på at du er ei jente og ikke fortjener så mye. Hohohoh! Koselig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg som har lagt hele mitt liv i dine hender fra dag én. Fortjener jeg ikke bedre enn dette? Du fortjener absolutt bedre. Hva med en sunnmøring? Nå skjønner jeg hvorfor det luktet rart i kjøleskapet til naboen. Hun hadde mat som gikk ut i 2007 Ah, minner meg om min bestemor. 5 år gammel ketchup er ikke fristende. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har mistet stemmen. Den har vært på vei bort i noen dager, så stemmen min har vært som tatt ut av en dårlig skrekkfilm, men nå er den borte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har mistet stemmen. Har du sjekka kjøleskapet? Når jeg har mista nøklene mine har det hendt de har vært der så kan hende stemmen din er der ogsså. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Æsj. Minecraft er nede. Nei, det er oppe. og 1.8 er ute. Jeg forutser en natt uten tilstrekkelig søvn.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Har du sjekka kjøleskapet? Når jeg har mista nøklene mine har det hendt de har vært der så kan hende stemmen din er der ogsså. Har sjekka i kjøleskapet og under sofaen. Og innimellom lekene til frøken dings. Den har gjemt seg godt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Jeg synes jeg har vært snill mot deg, jeg. Spesielt med tanke på at du er ei jente og ikke fortjener så mye. Hohohoh! Koselig. Ah. Beklager, sir. Jeg hadde helt glemt at jeg er av det underdanige kjønn. Tilgi meg, er du snill. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Ah. Beklager, sir. Jeg hadde helt glemt at jeg er av det underdanige kjønn. Tilgi meg, er du snill. Underdanige kjønn? Det var da særs frekt, frøken. På tide og komme seg ut en tur. Argh! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Frekt? Er jo hun som er underdanig, ikke du. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Trololo tror necro er høy på luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg