Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spandér.

Takker :)

 

Hvorfor skal det være så jævla vanskelig å bli trøtt?

 

Oppkjøring for bil med tilhenger i morgen... selvfølgelig 08:00, på en våt onsdag.

Kanskje du leser det her før du drar i morra; husk at du ikke kan kjøre over 80 på motorvei med tilhenger, mange som stryker på det! Er du usikker på vekt o.l. så ta deg tid til å studer vognkortet. Send ut sensor når du rygger(!). Lykke til!

Lenke til kommentar

Alt det der sitter. (Forøvrig 80 på tilhenger uten bremser med last under 300kg.) 2.5m sikt på høyre side 10m bak, 2m sikt på venstre side 10m bak.

 

Problemet er bare at jeg kan få til noe småtull siden jeg er trøtt og det er tidlig på morgenen.

 

Ryggingen blir værre av at heromkring er det mange steder der det er forsvarlig å rygge uten hjelpemann, og derfor ble det litt for lite prat og øving om bruk av hjelpemann på de 4 kjøretimene jeg har hatt...

Lenke til kommentar

Ryggingen blir værre av at heromkring er det mange steder der det er forsvarlig å rygge uten hjelpemann, og derfor ble det litt for lite prat og øving om bruk av hjelpemann på de 4 kjøretimene jeg har hatt...

Ikke sats på det. Har hørt rykter om at folk som har stryket på rygging når de ikke har sendt ut sensor, selv om ryggingen i utgangspunktet gikk greit. Jeg sendte vel ut sensor et par ganger, og en gang så glemte jeg helt at jeg hadde planlagt å sende han ut hver eneste gang, så kom på det halvveis, men han var grei nok å ha med å gjøre :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...