LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Heisan SuperadreMalin. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvorfor skal det være så jævla vanskelig å bli trøtt? Oppkjøring for bil med tilhenger i morgen... selvfølgelig 08:00, på en våt onsdag. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Om du har problemer med å bli trøtt så kan det være at du bruker for lite energi. Beveger du deg lite så vil du ha mer energi gjennom dagen. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Spandér. Takker Hvorfor skal det være så jævla vanskelig å bli trøtt? Oppkjøring for bil med tilhenger i morgen... selvfølgelig 08:00, på en våt onsdag. Kanskje du leser det her før du drar i morra; husk at du ikke kan kjøre over 80 på motorvei med tilhenger, mange som stryker på det! Er du usikker på vekt o.l. så ta deg tid til å studer vognkortet. Send ut sensor når du rygger(!). Lykke til! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 80 med tilhenger med bremser og 60 uten bremser? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Nå er jeg veeeeekdig trøtt og full. Men dette er den beste tirsdagen i år. Vant reise + fikk drikke så mye gratis vin jeg ville. Snakkast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 God natt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Alt det der sitter. (Forøvrig 80 på tilhenger uten bremser med last under 300kg.) 2.5m sikt på høyre side 10m bak, 2m sikt på venstre side 10m bak. Problemet er bare at jeg kan få til noe småtull siden jeg er trøtt og det er tidlig på morgenen. Ryggingen blir værre av at heromkring er det mange steder der det er forsvarlig å rygge uten hjelpemann, og derfor ble det litt for lite prat og øving om bruk av hjelpemann på de 4 kjøretimene jeg har hatt... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Ahh, DEILIG Å VÆRE HJEMME IGJEN. Dere aner ikke, også litt Bacari på toppen = perfect Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 80 med tilhenger med bremser og 60 uten bremser? Det stemmer. Men om jeg ikke tar grundig feil så er alle hengere man bruker til opplæring med bremser. Er regler på hvordan hengeren skal være (f. eks blokkere syn for innerspeil). Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Litt av vitsen hadde jo vært borte om man kjørte opp med en tilhenger man allerede kunne kjøre lovlig. Naturlig nok bør jo tilhengeren også lastes for at sensor skal kunne forvente noen fornuftige svar på hvordan lasten er sikret. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Ryggingen blir værre av at heromkring er det mange steder der det er forsvarlig å rygge uten hjelpemann, og derfor ble det litt for lite prat og øving om bruk av hjelpemann på de 4 kjøretimene jeg har hatt... Ikke sats på det. Har hørt rykter om at folk som har stryket på rygging når de ikke har sendt ut sensor, selv om ryggingen i utgangspunktet gikk greit. Jeg sendte vel ut sensor et par ganger, og en gang så glemte jeg helt at jeg hadde planlagt å sende han ut hver eneste gang, så kom på det halvveis, men han var grei nok å ha med å gjøre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Aldri sett deg her occi, skjer? Skremte jeg deg bort fra Skype eller? Jeg begynner nesten å lure selv også, ettersom Skype plent nekter å logge meg på igjen. Skal sitte og kose meg med Slimda-lista mi i mellomtiden. Og da slipper jeg den forbanna trollinga di på skype Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Trengte egentlig bare å vite om det var "spander" eller "spandér", men har i alle fall lurket litt i tråden før :-) Har nettopp kjøpt No Time To Explain og jeg tror kanskje jeg har runnet banene allerede, litt usikker Morro, men veit ikke helt om det var verdt pengene (75kr). Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Toā-káng khí hong-íng Tông-tông lâm-jî beh tshut-tsing Khì-sè hám-tōng Tha-khá-ooh Tsê khai hiòng lí guá tsiân-tîng Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 That's what she said. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 That's what he said Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Sa brura.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Sa brura.. Aldri forbind meg med L4r5 igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2011 Rapporter Del Skrevet 14. september 2011 Sa brura.. Aldri sammenligne meg med Bundy igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg