Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg skal utvide min spennevidde og derfor skal eg skaffe meg noe frå dei fleste sjangrar. Det er kult. :D
Spørs om du har det i deg. Vet om mange som sier at de "liker alt" som allikevel ikke takler metal av den harde varianten, eller folk som sier de liker "alt" og så kommer det etterpå "bortsett fra elektronisk musikk, pop, hiphop, r'n'b og jazz".

Jeg er vel et av de veldig, veldig få menneskene som kan si at jeg liker "alt". Selvfølgelig liker jeg ikke alle artister i hele verden, men jeg liker noe innen alle sjangrene jeg har vært borti (og da drar jeg elektronisk under en kam for å slippe unna en sjangerkrangel tidlig på morgenen).

Et eksempel, Enigma, Jeffree Star, Three Days Grace, My Chemical Romance, The Cure, Chimaira, Jethro Tull, Gorgoroth og Spice Girls :love:

Lenke til kommentar
Og større byer og flere byer.
Nei takk. Norge er et fantastisk land slik det er. Å legge inn slike endringer er å amerikanisere oss selv. Vi er et rikt land slik vi er, ekspansjoner kan ødelegge turistnæringen vår, og ikke minst, folkeånden. Flytt til utlandet om du ønsker tette byer og masse folk. Dette fører med seg fattigdom, og selv om vi ikke har mye av det i Norge, så finnes det.
Lenke til kommentar
Det som skjer med Norge er att vi er får få folk i forhold til all den plassen vi har.

Vi har 4 mill på større område enn India som har en milliard på mye mindre.

Sier ikke at vi skal bo så trangt men noen millioner til hadde gjort seg.

India:

3,287,590‡ km² (7th)

1,269,346 sq mi

Norge:

385,155 km² (61st2)

148,746 sq mi

Tror du har misforstått størrelsen litt :)

Lenke til kommentar
Jeg har funnet meg i at folk slenger dritt om meg siden jeg var 5.

Siddis i trønderland, woohoo.

Underpants, her går det i Fleetwood Mac. På vinyl :love:

Plata er "Fleetwood Mac" og sangen er Sugar Daddy.

Gikk litt i Fleetwood Mac her også, "Go Your Own Way". Ellers satt jeg og mimret til KLF, U96 samt Armin van Buuren og DJ Tiësto. Og nå går det i instrumental musikk som Vanessa Mae, Steve Vai, Joe Satriani, Zakk Wylde, Slash, Randy Rhoads, Neil Peirt (drummer fra Rush) og bassisten fra Mr.Big - Billy Sheehan. Kooooos! ;)

Lenke til kommentar
Eg skal utvide min spennevidde og derfor skal eg skaffe meg noe frå dei fleste sjangrar. Det er kult. :D
Spørs om du har det i deg. Vet om mange som sier at de "liker alt" som allikevel ikke takler metal av den harde varianten, eller folk som sier de liker "alt" og så kommer det etterpå "bortsett fra elektronisk musikk, pop, hiphop, r'n'b og jazz".

Jeg er vel et av de veldig, veldig få menneskene som kan si at jeg liker "alt". Selvfølgelig liker jeg ikke alle artister i hele verden, men jeg liker noe innen alle sjangrene jeg har vært borti (og da drar jeg elektronisk under en kam for å slippe unna en sjangerkrangel tidlig på morgenen).

Et eksempel, Enigma, Jeffree Star, Three Days Grace, My Chemical Romance, The Cure, Chimaira, Jethro Tull, Gorgoroth og Spice Girls :love:

Samme her, elsker å like så mye forskjellig musikk. Alt fra Frank Sinatra til In Flames, fra Armin van Buuren til Aqua, fra Kenny G til Pearl Jam og Garth Brooks til Muse. osv. osv. :wee:

Lenke til kommentar
Og større byer og flere byer.
Nei takk. Norge er et fantastisk land slik det er. Å legge inn slike endringer er å amerikanisere oss selv. Vi er et rikt land slik vi er, ekspansjoner kan ødelegge turistnæringen vår, og ikke minst, folkeånden. Flytt til utlandet om du ønsker tette byer og masse folk. Dette fører med seg fattigdom, og selv om vi ikke har mye av det i Norge, så finnes det.

Vel, så lenge befolkningsveksten (og evt også den globale oppvarmingen) fortsetter vil Norge bli slik før eller siden. Håper vi klarer å stoppe den globale befolkningsveksten snart :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...