Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det med grisene er litt sykt. Ikke bare nesten på kanten. Djeez, hva skjer med Norge? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Nokken som hørte på pils akkurat på P1? Den finske versonen av hotel california med san finsk rytmegreier... Ka heite gruppa? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Var det ikke i Nederland? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Var det ikke i Nederland? Jo, heldigvis ikke her, enda... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det som skjer med Norge er att vi er får få folk i forhold til all den plassen vi har. Vi har 4 mill på større område enn India som har en milliard på mye mindre. Sier ikke at vi skal bo så trangt men noen millioner til hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Den var finsk.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Eg skal utvide min spennevidde og derfor skal eg skaffe meg noe frå dei fleste sjangrar. Det er kult. Spørs om du har det i deg. Vet om mange som sier at de "liker alt" som allikevel ikke takler metal av den harde varianten, eller folk som sier de liker "alt" og så kommer det etterpå "bortsett fra elektronisk musikk, pop, hiphop, r'n'b og jazz".Jeg er vel et av de veldig, veldig få menneskene som kan si at jeg liker "alt". Selvfølgelig liker jeg ikke alle artister i hele verden, men jeg liker noe innen alle sjangrene jeg har vært borti (og da drar jeg elektronisk under en kam for å slippe unna en sjangerkrangel tidlig på morgenen). Et eksempel, Enigma, Jeffree Star, Three Days Grace, My Chemical Romance, The Cure, Chimaira, Jethro Tull, Gorgoroth og Spice Girls Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og større byer og flere byer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ah, vel. Kunne vært Norge. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Bedre veier. Faen det er egentlig altfor mye som skjer med Norge ass. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og større byer og flere byer.Nei takk. Norge er et fantastisk land slik det er. Å legge inn slike endringer er å amerikanisere oss selv. Vi er et rikt land slik vi er, ekspansjoner kan ødelegge turistnæringen vår, og ikke minst, folkeånden. Flytt til utlandet om du ønsker tette byer og masse folk. Dette fører med seg fattigdom, og selv om vi ikke har mye av det i Norge, så finnes det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det som skjer med Norge er att vi er får få folk i forhold til all den plassen vi har.Vi har 4 mill på større område enn India som har en milliard på mye mindre. Sier ikke at vi skal bo så trangt men noen millioner til hadde gjort seg. India: 3,287,590‡ km² (7th) 1,269,346 sq mi Norge: 385,155 km² (61st2) 148,746 sq mi Tror du har misforstått størrelsen litt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Flere kjekke gutter? Sure. Har ikke noe i mot det. Endret 1. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har funnet meg i at folk slenger dritt om meg siden jeg var 5.Siddis i trønderland, woohoo. Underpants, her går det i Fleetwood Mac. På vinyl Plata er "Fleetwood Mac" og sangen er Sugar Daddy. Gikk litt i Fleetwood Mac her også, "Go Your Own Way". Ellers satt jeg og mimret til KLF, U96 samt Armin van Buuren og DJ Tiësto. Og nå går det i instrumental musikk som Vanessa Mae, Steve Vai, Joe Satriani, Zakk Wylde, Slash, Randy Rhoads, Neil Peirt (drummer fra Rush) og bassisten fra Mr.Big - Billy Sheehan. Kooooos! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er blitt for vandt til at folk skriver U9. -.- Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Eg skal utvide min spennevidde og derfor skal eg skaffe meg noe frå dei fleste sjangrar. Det er kult. Spørs om du har det i deg. Vet om mange som sier at de "liker alt" som allikevel ikke takler metal av den harde varianten, eller folk som sier de liker "alt" og så kommer det etterpå "bortsett fra elektronisk musikk, pop, hiphop, r'n'b og jazz".Jeg er vel et av de veldig, veldig få menneskene som kan si at jeg liker "alt". Selvfølgelig liker jeg ikke alle artister i hele verden, men jeg liker noe innen alle sjangrene jeg har vært borti (og da drar jeg elektronisk under en kam for å slippe unna en sjangerkrangel tidlig på morgenen). Et eksempel, Enigma, Jeffree Star, Three Days Grace, My Chemical Romance, The Cure, Chimaira, Jethro Tull, Gorgoroth og Spice Girls Samme her, elsker å like så mye forskjellig musikk. Alt fra Frank Sinatra til In Flames, fra Armin van Buuren til Aqua, fra Kenny G til Pearl Jam og Garth Brooks til Muse. osv. osv. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Sorry at eg masa men: Nokken som hørte på pils akkurat på P1? Den finske versonen av hotel california med san finsk rytmegreier... Ka heite gruppa? Må få vite de... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 .......Jeg forstår postcounten din bedre og bedre. : DMotargumenteringen din er slående. Jeg fikk 10% warn Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og større byer og flere byer.Nei takk. Norge er et fantastisk land slik det er. Å legge inn slike endringer er å amerikanisere oss selv. Vi er et rikt land slik vi er, ekspansjoner kan ødelegge turistnæringen vår, og ikke minst, folkeånden. Flytt til utlandet om du ønsker tette byer og masse folk. Dette fører med seg fattigdom, og selv om vi ikke har mye av det i Norge, så finnes det. Vel, så lenge befolkningsveksten (og evt også den globale oppvarmingen) fortsetter vil Norge bli slik før eller siden. Håper vi klarer å stoppe den globale befolkningsveksten snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg