Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Frukten på jobb gjør at det smyger seg ut silent killers i høy kvanta. Men frukten er så god Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Hahaha! Deeeilig! Men ja, frukt er generelt ekstremt digg. Har dog ikke det samme problemet, og takk for det. Blå druer er bedre enn grønne. Helt vilt godt. Edit: Og druer med steiner er bedre enn uten. Endret 13. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Vi har noe frukt-greier med en stor kjernestein (ser ut som ei lita hjerne), smaker kjempegodt. Og så er det noen merkverdige pærer (mykere, saftigere og "tjukkere" enn vanlige, samt gule). Er usikker på hvilke av de som er årsak til smygerne. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Alle vet at grønne druer er bedre enn blå, akkurat som rødvin er bedre enn hvitvin. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Næh, jeg vet dessverre ikke det. Har til gode å smake både hvit- og rødvin som jeg synes er god. Har ikke smakrt veldig mye, dog. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Uaensett... Ikke helt sikker på om det kvalifiserer til å være en kunst. Kunst handler om å skape noe nytt. Trolling handler om å imitere. Man får aldri noe stort ut av imitasjon. På det beste kan det være helt middelmådig. Finnes det noen her som kan si noen personer som er kjent primært for å være flinke til å kopiere andres kunstverk? Utenom falskmyntere og sånn da. Men det er vel kanskje enda mer likt den såkalte trollinga. Uten at jeg og min ekstreme kunstinteresse skal komme og vise seg, så er det jo mennesker som er berømte for å kopiere. Ikke like berømte som de som lagde orginalene, muligens, men enkelte duplikater er jo verdifulle i seg selv, som duplikater. Om jeg ikke har missforstått alt helt feil, selvsagt. Tingen er at denne tråden har blitt "homseprat-lekeplassen for 3-4 stykker" istedet for forumkafeen. Ingen andre orker å poste her i all spammen fra dere. Slutt med whiningen og ta tråden tilbake om det er så bak mål forferdelig. Har hatt rier nå i 3 dager så nok er nok U want lystgass? Iz løvely. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XD4_DiloWy0 Må være det absolutt fløaueste jeg noensinne har sett. Hva får folk til å lage noe sånt? Herrefred! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Må være det absolutt fløaueste jeg noensinne har sett. Hva får folk til å lage noe sånt? Herrefred! Oh God... 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Haha, ja. er ikke så veldig mye bedre. Smertefult og deilig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=XD4_DiloWy0 Må være det absolutt fløaueste jeg noensinne har sett. Hva får folk til å lage noe sånt? Herrefred! Ikke dårlig video, fantastisk promotering av komunen Forresten, jeg høyner med: http://www.youtube.com/watch?v=Dyhez0BK7zA Endret 13. september 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Den kan ikke måle seg med noen av jeg har postet. Denne er også helt jævlig. Hahaha, youtube.<3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Åååååhhhh. Det er slike ting som gjør at jeg skjemmes over å være en del av menneskeheten. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det gjør ikke jeg. Jeg blir stolt av de, og håper virkelig at jeg kan få være med på noe sånt en gang. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Ah. Klart. Hvem blir med å lage reklamevideo for Forumkaféen? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Ikke jeg. Det blir ikke seriøst nok. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Nei, da så. Her må man visst gjøre alt selv. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 God has left us anyway. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Neida, det trenger du sikkert ikke. Men jeg er for kjip til å bruke tid på useriøse ting. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 [...] håper virkelig at jeg kan få være med på noe sånt en gang. Jeg som prøvde så hardt å inkludere deg. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Haha, ja. Du er nok sliten etter og ha prøvd så hardt. Men seriøst. Jeg gjør alltid ting helt alene, for da vet jeg at det blir perfekt. Best sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg