Lycantrophe Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Bare bra, sånn bortsett fra å irritere seg over udugelige it-lærlinger her på fagskolen. Han: "Oi, du har Mac? Da kan jeg ikke hjelpe deg." Jeg: "Jeg kjører Windows på den nå" Han: "Det er likevel en Mac, kan ikke hjelpe deg" Synes ikke synd på deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Visste det var en grunn til å roe ned bruken her, og ser nå at det ikke er en grunn til å øke den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Visste det var en grunn til å roe ned bruken her, og ser nå at det ikke er en grunn til å øke den. Du har rett. Dette er min siste post i denne tråden. selfølgelig lyver jeg Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 haha, jeg tror deg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Litt feil dag og litt feil tid på dagen for en jæger, men mageviruset mitt har bedt om trøbbel og trøbbel skal den jaggu få Har hatt rier nå i 3 dager så nok er nok Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Ww3 i din mage? Endret 13. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Det var da pokker til stress det skulle bli her da Oo Plutselig kommer det 10 elever som alle har problemer. Og deretter banker det på 5 til, som ikke har problemer, men som bare er med.. -___- Udugelige latsabber :> Hvor er min kjære Tøse-guri? =( Jeg er her kjære <3 Yay! Hvordan står det til? : D Bare bra, sånn bortsett fra å irritere seg over udugelige it-lærlinger her på fagskolen. Han: "Oi, du har Mac? Da kan jeg ikke hjelpe deg." Jeg: "Jeg kjører Windows på den nå" Han: "Det er likevel en Mac, kan ikke hjelpe deg" Hah! Slutte og bruke Mac da vettu :> Endret 13. september 2011 av Ghraag Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 haha, er det ikke slik at elever gjør alt for å slippe skoletimer? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jo, nesten alle ihvertfall. Forbanna "støttekontakter". Greit nok at jeg er høy, har langt hår og kan se ut som jeg har lyst til å rive hodet av noen, men det får da være grenser:) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Ww3 i din mage? Ja noe sånt. Leste en hel donald pocket på mine 11 do turer i natt, sliten i stompen ja Får se om en liten jæger eller 2 klarer å roe ned magen bittelitt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 En HEL donald-pocket? God damn, det er jo nesten 120 sider! wait. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Spørs om han mener de små pocketene eller de mammut bøkene, de med 500 sider eller noe slik Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 En hel donald pocket! Wow, ikke slit deg ut nåda! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Jeg ville likt å tatt i den pocketen etterpå ja... Kan noen hjelpe meg? jeg klarer ikke å si nei om sjefen spør om jeg kan jobbe. Jeg sier jo ja til alt. ( innen visse grenser selvfølgelig..) Jeg vil gjerne lære å kunne si nei, men vil ikke virke som den kjipe personen som sier nei bundy linker meg 4chan bilder på skype, jeg som aner fred og ingen fare. åpner siden og vil spy, bokstavelig talt Endret 13. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 4chan-bilder er jo bare fryd og gammen det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Mine øyner lider. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 En hel donald pocket! Wow, ikke slit deg ut nåda! Er rompa som er mest sliten Kan ikke noen komme å smøre salve?? Please... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Da skal jeg på jobb..... ses halv 12. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 "Work is the curse of the drinking classes." Jeg må innrømme jeg er ganske lei av å være fornuftig og pliktoppfyllende. Skal man leve livet, må man være litt teit. Blondes have more fun, osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Noen her som kan gi meg en pekepinn på hva jeg skal skrive på en søknad om å utsette verneplikten pga. studier? Ble veldig kort det lille jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg