LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Kunne forstått bildebruken om det var snakk om de mer seriøse delene av forumet, men i offtopic og spessielt i sosialt synes jeg det er mer greit. Til tider kan bilde postene holde tråden i live, slik at den ikke blir så kjedelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Men hvis han lyver alltid, er jo det utsagnet der også en løgn... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Men hvis han lyver alltid, er jo det utsagnet der også en løgn... Det er en løgn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Kunne forstått bildebruken om det var snakk om de mer seriøse delene av forumet, men i offtopic og spessielt i sosialt synes jeg det er mer greit. Til tider kan bilde postene holde tråden i live, slik at den ikke blir så kjedelig. Problemet er når "visse personer" bruker tråden som eget bildearkiv. Dette er ment som en løs snakkekanal for flere individer, ikke en "tøsekanal" utenfor MSN/IRC/Facebook. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) han har fjernet det fra siggen. Kanskje han har sluttet å lyve? Ser den slim. Noen bilder er ok, men er ikke vits i å overdrive. Endret 13. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Tingen er at denne tråden har blitt "homseprat-lekeplassen for 3-4 stykker" istedet for forumkafeen. Ingen andre orker å poste her i all spammen fra dere. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 han har fjernet det fra siggen. Kanskje han har sluttet å lyve? Fat chance.. Tingen er at denne tråden har blitt "homseprat-lekeplassen for 3-4 stykker" istedet for forumkafeen. Ingen andre orker å poste her i all spammen fra dere. Helt enig, det de poster er motbydelig til tider. Jeg hater tøsing. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Er enig, Tøsing er noe av det verste jeg vet om! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Er enig, Tøsing er noe av det verste jeg vet om! skjønner ikke hvordan slike personen kan leve med seg selv. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvor er min kjære Tøse-guri? =( Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 @bundy, ikke jeg heller, jeg synes syndt på de som må tøse hele tiden. ghraag@ ikke sett tøseguri på en stund, kanskje tøse-guri fant ut at tøsing er low lvl ting? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) @bundy, ikke jeg heller, jeg synes syndt på de som må tøse hele tiden. Ja, de er rett og slett patetiske. Jeg ble akkurat trolled hardt av en Stimorol Senses pakke, det står MEGA MYSTERY utenfor og inni, så jeg reiv ut all tyggisen i håp om å finne noe, but i didn't Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 cry me a river. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Du skal få en hel innsjø Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvor er min kjære Tøse-guri? =( Jeg er her kjære <3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvor er min kjære Tøse-guri? =( Jeg er her kjære <3 Yay! Hvordan står det til? : D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvor er min kjære Tøse-guri? =( Jeg er her kjære <3 Yay! Hvordan står det til? : D Bare bra, sånn bortsett fra å irritere seg over udugelige it-lærlinger her på fagskolen. Han: "Oi, du har Mac? Da kan jeg ikke hjelpe deg." Jeg: "Jeg kjører Windows på den nå" Han: "Det er likevel en Mac, kan ikke hjelpe deg" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Han: "Oi, du har Mac? Da kan jeg ikke hjelpe deg." Jeg: "Jeg kjører Windows på den nå" Han: "Det er likevel en Mac, kan ikke hjelpe deg" Han var helt korrekt Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 lol Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Tingen er at denne tråden har blitt "homseprat-lekeplassen for 3-4 stykker" istedet for forumkafeen. Ingen andre orker å poste her i all spammen fra dere. Spam meg i elskovskanalen. Jeg skal vise deg spam: "Hei folkens pent vær i dag/pizza til middag/er forkjølet/kjøpt nye hagestoler/katten min står på tastaturet tihihi så søt/lider av analkløe" osv. Ok, den siste grenset til interessant fordi man kan le av det, men ellers; GJEEESP~~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg