Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trolling is a art

På norsk: Trolling er en knust.

 

Uaensett... Ikke helt sikker på om det kvalifiserer til å være en kunst.

Kunst handler om å skape noe nytt. Trolling handler om å imitere.

Man får aldri noe stort ut av imitasjon. På det beste kan det være helt middelmådig.

Finnes det noen her som kan si noen personer som er kjent primært for å være flinke til å kopiere andres kunstverk? Utenom falskmyntere og sånn da. Men det er vel kanskje enda mer likt den såkalte trollinga.

Lenke til kommentar
Kjedelige poster er ikke i strid med forumets regler. :)

 

Det som er problemet, ja. Hvis hensikten med et forum er å ha det gøy er det rasjonelt å være åpen for alt som virker i den retning samtidig som man slår hardt ned på gudsjammerlig tørrprat av typen "fint vær i dag folkens" aka "hei jeg er like interessant som en skive grovbrød".

 

Mitt brød er grovt, men aldri tørt.

Lenke til kommentar

Fikk du med deg hva de skrev i nettavisen om han som ble tatt for å prøve å lage sprengstoff?

"Han hadde en veldig rar humor som ofte gikk på rase og seksualitet"

 

Rar humor? Høres ut som helt vanlig humor spør du meg.

 

Uansett, hele greia er latterlig. Han kommer ikke til å bli dømt for noenting.

 

"Mer åpenhet, mer frihet, mer demokrati" = mer tilfeldige folk som får politirazzia.

Lenke til kommentar

Det som er problemet, ja. Hvis hensikten med et forum er å ha det gøy er det rasjonelt å være åpen for alt som virker i den retning samtidig som man slår hardt ned på gudsjammerlig tørrprat av typen "fint vær i dag folkens" aka "hei jeg er like interessant som en skive grovbrød".

Joda, men det slutter å være morsomt når andre brukere reagerer. Dessuten trenger man ikke være morsom over alt, spesielt ikke når det finnes mer egnede steder (les: tråder) å være morsom.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...