Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Er fremprovosering av lovbrudd straffbart på forumet også? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Must..Not...Post..PIC Prøv deg. Absolutt siste advarsel nå. Hmm, du skreiv ikke i Comic sans Aldri fått noen første advarsel heller. I call troll! HERREGUD jeg har lyst å poste et bilde, det gjør VONDT. Og jeg gjør ikke det pga det du sa, jeg gjør det for brukermassen. Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Man kan ikke banne hovedattraksjonen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Man kan ikke banne hovedattraksjonen. Ikke? Villig til å vedde? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Man kan ikke banne hovedattraksjonen. Hva skulle man ha gjort uten en maskott? maskott.jpg Man kan ikke banne hovedattraksjonen. Ikke? Villig til å vedde? Du troller. Mye bedre enn sist, 6/10 ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvor er popkornet når man trenger det Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Ikke? Villig til å vedde? Jeg vedder din anale jomfrudom. Se, nå kom du i et dilemma. Endret 13. september 2011 av Spartapus 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvor er popkornet når man trenger det Slutt, din satan. Jeg har et bilde av ei dame som er oversvømt med popcorn, også er det stavet EAT ME med popcorn på puppene. Fy faen for en trang til å poste bilde, dere ANER ikke. Har ikke fått brukt det bildet i riktig anledning heller.OMG. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Så synd, Bundy. Et morsomt bilde du ikke får postet. Hva enn skal du gjøre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Så synd, Bundy. Et morsomt bilde du ikke får postet. Hva enn skal du gjøre. Poste video? Nå er det vel like før mods er helt lei meg. Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Nå er det vel like før mods er helt lei meg. Tjaa, har vel vært sånn noen år vel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Nå er det vel like før mods er helt lei meg. Tjaa, har vel vært sånn noen år vel Jeg mener, det er vel like før banhammeren kommer. Og da, har jeg utført mitt oppdrag Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg synes det er greit at folk bryter reglene så lenge de gjør det på en underholdende måte. Vi er her for å ha det gøy tross alt, så jeg ville heller slått hardt ned på alle de kjedelige posterne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Jeg synes det er greit at folk bryter reglene så lenge de gjør det på en underholdende måte. Vi er her for å ha det gøy tross alt, så jeg ville heller slått hardt ned på alle de kjedelige posterne. Ja, men dette er ikke mitt forum, da inb4 "TAKK GUD FOR DET" Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg synes det er greit at folk bryter reglene så lenge de gjør det på en underholdende måte. Vi er her for å ha det gøy tross alt, så jeg ville heller slått hardt ned på alle de kjedelige posterne. Ja, men dette er ikke mitt forum, da inb4 "TAKK GUD FOR DET" Det var så lite... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Har du bryti reglende igjen? Trodde de var lei på en mer sånn "Hei, hvorfor poster du annenhver post på forumet?"-måte Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Har du bryti reglende igjen? Trodde de var lei på en mer sånn "Hei, hvorfor poster du annenhver post på forumet?"-måte Jeg har aldri brytet reglene, og det er ikke jeg som har flest poster, FYI. OK, jeg er skyldig i å holde tråden gående, i live. Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg synes det er greit at folk bryter reglene så lenge de gjør det på en underholdende måte. Vi er her for å ha det gøy tross alt, så jeg ville heller slått hardt ned på alle de kjedelige posterne. Kjedelige poster er ikke i strid med forumets regler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Så, jeg sitter å drikker energidrikke, og tygger Juicy tyggegummi. Lurer på om jeg skal legge walkie talkien i skuffa, eller la den stå på bordet, forslag anyone? Monster energidrikke + Juicy smaker litt funky btw. Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Så, jeg sitter å drikker energidrikke, og tygger Juicy tyggegummi. Lurer på om jeg skal legge walkie talkien i skuffa, eller la den stå på bordet, forslag anyone? Haha, ooooh nooo Jeg sitter og spiser en vaffel og drikker et glass lettmelk. Synd det regner, for hadde det vært sol skulle jeg spilt kubbespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg