A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Lars leser kreativt han. "Å lodde dioder" ble til "å lodde dildoer". Haha. Ser for meg verksted der kvinnfolkene kan levere inn dildoer til reparasjon xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 L4r5, jeg mener å huske at damene i videoen sånn sett var menn fordi de ikke klarte å håndtere power-tools. Der du ser de i helfigur operere power-toolsa, så var det visst manipulert. Ifg. Håvard "DJ Howard" Sylte på MP3TV da det gikk i sin tid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, ok det er greit å fleipe men hadde det vært seriøst hadde det ikke vært kult.Ok, da er vi enig. Jeg syntes det er helt ålreit å bli kalt det seriøs og. Jaja, kanskje jeg bare er ekstremt tykkhudet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Lars leser kreativt han. "Å lodde dioder" ble til "å lodde dildoer". Altså, hvor ofte lodder man dildoer ...? :S Det tok meg tre forsøk å se at det ikke stod "å lodde dildoer" i begge quotene dine. Jeg tror jeg skal gå i dusjen og våkne snart, jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Betyr det at jeg ikke har lov å kalle noen neger?De har jo tilogmed fjernet visen om negergutten Vesle Hoa fra "Thorbjørn Egners Beste"-CD-en. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 De har jo tilogmed fjernet visen om negergutten Vesle Hoa fra "Thorbjørn Egners Beste"-CD-en. Og negerkongen i Pippi er vel blitt sydhavskongen eller noe? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Synd at «Fortunate Son» er slik ein kortvarig glede. Kva er på deira speleliste no? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 L4r5, jeg mener å huske at damene i videoen sånn sett var menn fordi de ikke klarte å håndtere power-tools. Der du ser de i helfigur operere power-toolsa, så var det visst manipulert. Ifg. Håvard "DJ Howard" Sylte på MP3TV da det gikk i sin tid. Det aner jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg tror jeg fortsetter å kalle folk neger med fare for å bli kalt rasist og menneskehater. Hoa er en av de beste sangene til Egner, og faren til Pippi var, er og vil for alltid være negerkonge! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg synes det ikke er ok å bli kalt det. Det blir liksom feil. Men som alle folk nå om dagen må finne seg i å bli slengt mye dritt til seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og negerkongen i Pippi er vel blitt sydhavskongen eller noe?Ja. Det er helt flaut hvor politisk korrekte vi må være i disse dager. Skriver om gamle litterære verk for ikke å fornærme noen og bankene slutter med sparegriser for ikke å støte muslimer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Synd at «Fortunate Son» er slik ein kortvarig glede. Kva er på deira speleliste no? Enigma. Alt for lenge siden sist jeg hørte på dem. Mmmh, Enigma. Skal ha litt Blackmore's night innpå der, og så skal jeg prøve å sette sammen en litt mer rocka spilleliste til ryddingen. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og negerkongen i Pippi er vel blitt sydhavskongen eller noe?Ja. Det er helt flaut hvor politisk korrekte vi må være i disse dager. Skriver om gamle litterære verk for ikke å fornærme noen og bankene slutter med sparegriser for ikke å støte muslimer. Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har funnet meg i at folk slenger dritt om meg siden jeg var 5. Siddis i trønderland, woohoo. Underpants, her går det i Fleetwood Mac. På vinyl Plata er "Fleetwood Mac" og sangen er Sugar Daddy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kva er på deira speleliste no? Stargate Atlantis: Ses04ep19 Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt.Er en tråd om det i politikk-delen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Men kom igjen folkens, hva skal bli dagens frokost? En lollipop eller et stykke kald Big One som har stått i kjøleskapet i 14 timer? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Når jeg spiller mye bass på pc anlegget mitt begynner det å blåse. Jeg kødder ikke. Deilig syntetisk vind. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Politisk korrekt er overvurdert og idiotisk. Om jeg vil kalle noen neger, jævla homse, eller noe, så gjør jeg det. Herregud. Er man neger så er man neger, og er man homse så er man homse. Jeg har ikke noe i mot noen av delene, og ser ikke problemet med å bruke ordene heller. Forbanna prektig tull. x) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Eg skal utvide min spennevidde og derfor skal eg skaffe meg noe frå dei fleste sjangrar. Det er kult. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og negerkongen i Pippi er vel blitt sydhavskongen eller noe?Ja. Det er helt flaut hvor politisk korrekte vi må være i disse dager. Skriver om gamle litterære verk for ikke å fornærme noen og bankene slutter med sparegriser for ikke å støte muslimer. Det med grisene syns jeg nesten var på kanten til sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg