Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å holde sengen er jo superkoselig. Den delen med å være en vandrende bakteriebombe, og ikke fungere optimalt, er derimot bare kjipt. Sykdom er bortkastet tid. :hrm:

 

Synes det er dritkjedelig og holde sengen. Har gjort det en gang de siste 2-3 årene, og det var fordi jeg brakk ryggen min på 48 forskjellige steder den natta. :tease:

Sykdom er veldig bortkastet, og ekstremt kjedelig. SUger max.

Lenke til kommentar

Synes det er dritkjedelig og holde sengen. Har gjort det en gang de siste 2-3 årene, og det var fordi jeg brakk ryggen min på 48 forskjellige steder den natta. :tease:

Sykdom er veldig bortkastet, og ekstremt kjedelig. SUger max.

Indeed. Det er så ille at jeg ligger og savner å gjøre skolearbeid. Det forteller en hel del om hvor uvirksom jeg føler meg.

 

Lulz, gå på linken i siggen min og koble deg på serveren min

Passer jævlig bra, jeg kjeda meg.

Jeg gir opp. Du skal få ha Minecraft for deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Indeed. Det er så ille at jeg ligger og savner å gjøre skolearbeid. Det forteller en hel del om hvor uvirksom jeg føler meg.

 

Det hørtes jo kjipt ut. Nå er jeg heller ingen fan av skolearbeid, men joda, skolearbeid over sengeligging. Liten tvil om akkurat det.

 

Det er kjiåt å vente på at posten skal dukke opp. 1 time og 15 minutter igjen. :D

Lenke til kommentar

Det var da fælt så mye du skulle linke til.

Jeg har nettopp startet med å komme tilbake til DNFK, så kommer du og ødelegger gleden min..=(

*Snurp*

Det er akkurat det jeg snakker om. Omtrent hver eneste side jeg har sett nicket ditt, er det ørten linker, videoer og bilder.

Legg det heller i filmtråden om det finnes en. Er greit med noen videoer iblant, men ikke hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...