Slimda Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg vil ha playdate nå! Men da må du forklare meg hva jeg egentlig gjør. Jeg detter konstant nedi et jævla hull, og der blir jeg sittende og grave til jeg står helt fast. OMGWTFBBQ, hjelp meg. Har du begynt med Minecraft óg? Uff. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Har du begynt med Minecraft óg? Uff. Nei, ikke faen. Jeg vil bare leke litt med Bundy. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 I lol'd Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Å holde sengen er jo superkoselig. Den delen med å være en vandrende bakteriebombe, og ikke fungere optimalt, er derimot bare kjipt. Sykdom er bortkastet tid. Synes det er dritkjedelig og holde sengen. Har gjort det en gang de siste 2-3 årene, og det var fordi jeg brakk ryggen min på 48 forskjellige steder den natta. Sykdom er veldig bortkastet, og ekstremt kjedelig. SUger max. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 God morgen småfolk :----D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Og da setter man på Rio (2011) Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Synes det er dritkjedelig og holde sengen. Har gjort det en gang de siste 2-3 årene, og det var fordi jeg brakk ryggen min på 48 forskjellige steder den natta. Sykdom er veldig bortkastet, og ekstremt kjedelig. SUger max. Indeed. Det er så ille at jeg ligger og savner å gjøre skolearbeid. Det forteller en hel del om hvor uvirksom jeg føler meg. Lulz, gå på linken i siggen min og koble deg på serveren min Passer jævlig bra, jeg kjeda meg. Jeg gir opp. Du skal få ha Minecraft for deg selv. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 YES! Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Indeed. Det er så ille at jeg ligger og savner å gjøre skolearbeid. Det forteller en hel del om hvor uvirksom jeg føler meg. Det hørtes jo kjipt ut. Nå er jeg heller ingen fan av skolearbeid, men joda, skolearbeid over sengeligging. Liten tvil om akkurat det. Det er kjiåt å vente på at posten skal dukke opp. 1 time og 15 minutter igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 fuuuuck yeeeaaaa Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det var da fælt så mye du skulle linke til. Jeg har nettopp startet med å komme tilbake til DNFK, så kommer du og ødelegger gleden min..=( 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Det var da fælt så mye du skulle linke til. Jeg har nettopp startet med å komme tilbake til DNFK, så kommer du og ødelegger gleden min..=( http://www.youtube.com/watch?v=gvTQZO3hiCE&ob=av2n http://www.youtube.com/watch?v=yUj0ajtC5Ck&feature=relmfu http://www.youtube.com/watch?v=KkPUChtzGcw&feature=relmfu Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Er det virkelig bare meg som regner så god tid om morgenen? Jeg forsov meg med en god halvtime, jeg har fremdeles greit med tid. Forsov meg med noe lignende her. Rakk jobben, men rakk ikke frokost, så nå er jeg SULTEN SOM FAEN. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det var da fælt så mye du skulle linke til. Jeg har nettopp startet med å komme tilbake til DNFK, så kommer du og ødelegger gleden min..=( *Snurp* Det er akkurat det jeg snakker om. Omtrent hver eneste side jeg har sett nicket ditt, er det ørten linker, videoer og bilder. Legg det heller i filmtråden om det finnes en. Er greit med noen videoer iblant, men ikke hele tiden. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det er akkurat det jeg snakker om. Omtrent hver eneste side jeg har sett nicket ditt, er det ørten linker, videoer og bilder. Legg det heller i filmtråden om det finnes en. Er greit med noen videoer iblant, men ikke hele tiden. Tving meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Jeg synes det er ganske festlig at moderatorer klikker i vinkel om noen bruker caps lock, mens det å poste 60% videoer og bilder er helt greit. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Det er fordi jeg har noen tjenester gjenstående. Besides, sjekk historien min, er kanskje 10% bilder etc, jeg bare poster så mye at det blir en del. Endret 13. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Tving meg. Håper en moderator gjør det snart :----D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Tving meg. Håper en moderator gjør det snart :----D Jeg fikk vel 14 rapporteringer for 2 innlegg siden. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Tjenester gjenstående? De tjenestene kan du ta med til et annet forum. Jeg synes alle skal bli behandlet likt. Jeg fikk advarsler for et års tid siden pga for mange bilder postet i en Off-topic thread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg