Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg blir kalt det stadig vekk. Har ikke noe i mot det, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Vet ikke helt hvordan det er med pervers. Blant minstesøss og vennene er det visst stort og være den mest perverse, den kåteste, den mest grisete og den med flest partnere. De er alle jenter og går i 9. oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Morsomt?Tenk deg hvis noen kalte deg pervers ikke så kult akkurat. Da blir du liksom beskrevet som en kåt tulling. Åja. Jøss. Jeg føler jeg burde bli fornærmet på en god del folk her. Men jeg er jo BÅDE parafil OG pervers, så. neh. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Morsomt?Tenk deg hvis noen kalte deg pervers ikke så kult akkurat. Da blir du liksom beskrevet som en kåt tulling. Jeg blir kalt pervers daglig, ca. Jeg føler ikke at folk mener jeg er en kåt tulling. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Morsomt?Tenk deg hvis noen kalte deg pervers ikke så kult akkurat. Da blir du liksom beskrevet som en kåt tulling. Jeg er en kåt, pervers tulling. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, ok det er greit å fleipe men hadde det vært seriøst hadde det ikke vært kult. Ok, da er vi enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Men brb, jeg skal pusse tenna. Sto opp i sted og er lei av den jævlige følelsen av upussa tenner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Har fått en del av "Du er den mest perverse jenta jeg har møtt" og "Man tror du skal være skikkelig uskyldig, men så åpner du kjeften". Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Blir litt ironi å poste denne her nå men gjør det alikevel. Benny Benassi - Satisfaction med kul video til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, ok det er greit å fleipe men hadde det vært seriøst hadde det ikke vært kult.Ok, da er vi enig. Men hva med vi som er seriøse når vi sier at vi er perverse da? Blir det omtrent som N-ordet? Som de pakkisene kan bruke på hverandre, men vi blekansikter ikke får lov? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 http://youtube.com/watch?v=_NVm3gmPsfA Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Er det ikke sånn at de damene (når man bare ser føttene) egentlig er menn? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det går vel ann å høre forskjell på fleip og arlvorlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Er det ikke sånn at de damene (når man bare ser føttene) egentlig er menn? "Damene" i reklamene for sånne strømpebukser er som oftest menn ja. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg hater forum der en Administrator må godkjenne brukeren. Ventet siden i går kveld nå. >< Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det går vel ann å høre forskjell på fleip og arlvorlig. Jeg var alvorlig Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 "Damene" i reklamene for sånne strømpebukser er som oftest menn ja. Hvorfor det? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Jeg var alvorlig blush.gif Shit happens. Endret 1. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Bare fordi dere ikke leser like kreativt som meg betyr vel ikke det at jeg er pervers? xD Lars leser kreativt han. "Å lodde dioder" ble til "å lodde dildoer". Altså, hvor ofte lodder man dildoer ...? :S Endret 1. mars 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Men hva med vi som er seriøse når vi sier at vi er perverse da? Blir det omtrent som N-ordet? Som de pakkisene kan bruke på hverandre, men vi blekansikter ikke får lov? Betyr det at jeg ikke har lov å kalle noen neger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg