Coa Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Lurer seriøst på om jeg skal stappe hele rommet fult av puter og tepper. Alle hadde trodd jeg var en hippie, men det hadde nesten vært verdt det. Hadde vært rimelig greit å kunne legge seg på en seng av puter. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Si ifra når du får til det der, Coa, så flytter jeg inn. Jeg trenger bare ett par dagers varsel. =D Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vil kjøpe en øy i fiji med meg? 260 000 m2 stor. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Si ifra når du får til det der, Coa, så flytter jeg inn. Jeg trenger bare ett par dagers varsel. =D Har du lyst til å sponse meg? Må finne et sted med billige puter, men det finnes ikke IKEA her engang. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Har du lyst til å sponse meg? Må finne et sted med billige puter, men det finnes ikke IKEA her engang. Du kan få leie ut rommet mitt i bytte for et eple. Der har jeg så mange puter akkurat nå at jeg kunne arrangert OL i putesvømming. Endret 12. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Haha æsj! Bananer skal være grønne, med et hint av gult. Jadda! Grønne bananer? Nei, du, jeg foretrekker frukten min som jeg foretrekker jenter. Modne. De var så brune og myke at det føltes ut som om det var flytende guffe inni skallene. Faens disgusting. Prøvesmak. Vanligvis smaker de det samme som gule bananer. Du kan få leie ut rommet mitt i bytte for et eple. Der har jeg så mange puter akkurat nå at jeg kunne arrangert OL i putesvømming. Jeg har én pute på rommet mitt, og det er hodeputa til senga mi... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Grønne bananer? Nei, du, jeg foretrekker frukten min som jeg foretrekker jenter. Modne. Jeg trodde du foretrakk jailbait jeg da... 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er vel ingen som har forslag til hva jeg kan skrive masteroppgaven min om? Må være relatert til pedagogikk på en eller annen måte. Har noen ideer, men de er litt diffuse for øyeblikket. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er vel ingen som har forslag til hva jeg kan skrive masteroppgaven min om? Må være relatert til pedagogikk på en eller annen måte. Har noen ideer, men de er litt diffuse for øyeblikket. Lærings utbytte for gutter, der du ser på forskjellene ved gruppearbeid eller undervisning (Grunnskole) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hehe, morsomt at du nevner det da jeg skrev min hovedoppgave (bachelornivå) om gruppearbeid som undervisningsmetode ved en høyskole. Vil helst skrive om noe annet nå. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hehe, morsomt at du nevner det da jeg skrev min hovedoppgave (bachelornivå) om gruppearbeid som undervisningsmetode ved en høyskole. Vil helst skrive om noe annet nå. Om hvilken effekt det har å ta vanskelige elever ut av klassen for så å la dem gjøre ting de selv syns er gøy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Grønne bananer? Nei, du, jeg foretrekker frukten min som jeg foretrekker jenter. Modne. Jeg trodde du foretrakk jailbait jeg da... Psst! En jente er moden når mensen begynner. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Psst! En jente er moden når mensen begynner. Godt poeng. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 @ Sidious Type pedagogikk er det du studerer? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Yavel: Som hva da? Å spille Angry Bird? Skeptisk... Studerer allmenn pedagogikk, så blir ikke lærer men kunne tenkt meg å jobbe som konsult eller noe lignende. Stikker ut en tur, men om noen har noen geniale forslag, så er det bare å si ifra. -> Endret 12. september 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Og da heter jeg kun Nyhus igjen. How the times have changed. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva var det BTK stod for igjen? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bille trille kille 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Og da heter jeg kun Nyhus igjen. How the times have changed. Hvorfor forandret du på brukernavnet? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 skal du skrifte til kvitteringen<3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg