Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bundy har ikke vært aktiv i alle år. Faktisk hadde han en rimelig lang pause før jeg begynte til langt etter jeg sluttet. Dessuten poster han bare meningsløst vrøvl. :p

Bundy har muligens kanskje ett par permbans bak seg, men han er langt fra newfag. Jeg tror spammingen til Bundy er dnfk sin feil. Etter hva jeg har sneket var det tøsing og kvalitetspam i SO-ene.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du har ikke lest nok av mine poster. Jeg er en bajas uten like, og det kommer som regel godt frem her på forumet.

 

 

 

:ph34r:

 

Synes du skriver mye fornuftig i fotballdelen, jeg. :p

Lenke til kommentar

Bundy har ikke vært aktiv i alle år. Faktisk hadde han en rimelig lang pause før jeg begynte til langt etter jeg sluttet. Dessuten poster han bare meningsløst vrøvl. :p

Bundy har muligens kanskje ett par permbans bak seg, men han er langt fra newfag. Jeg tror spammingen til Bundy er dnfk sin feil. Etter hva jeg har sneket var det tøsing og kvalitetspam i SO-ene.

Du er smart, jeg troller ikke når jeg sier det.

Lenke til kommentar

Bundy har muligens kanskje ett par permbans bak seg, men han er langt fra newfag. Jeg tror spammingen til Bundy er dnfk sin feil. Etter hva jeg har sneket var det tøsing og kvalitetspam i SO-ene.

Mulig han var flinkere før, men å skylde på DNFK blir feil. :p Er tross alt han som er ansvarlig for hva han poster.

Lenke til kommentar

Mulig han var flinkere før, men å skylde på DNFK blir feil. :p Er tross alt han som er ansvarlig for hva han poster.

Se på DNFK og SO som plagg. Bukser, for eksempel. SO hadde perfekt passform til Bundy, mens DNFK ikke viser de gode (?) sidene hans på best mulig måte. Og jeg satte spørsmåltegn med gode fordi jeg faktisk ikke har den fjerneste ide om hvordan stumpen hans ser ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...