Wayfirth Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg leste "2 stappfulle kondomer" og "digg å få ut 2 kondomer". Jeg må slutte å lese dnfk i halvsøvne. x) Det er nok bare du som er pervers etter en lang fortid på diverse fora. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg leste kommoder. Jeg har vært her lengre enn henne. :< Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg leste "2 stappfulle kondomer" og "digg å få ut 2 kondomer". Jeg må slutte å lese dnfk i halvsøvne. x) Det er nok bare du som er pervers etter en lang fortid på diverse fora. Nah. Noen er bare født sånn > : ). Mistenkter Nie for å være en av dem. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg vurderer å bli fornærmet av dette her. Pervers? Jeg? Pøff. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Wow. Funky drøm. RPPere, herberge kombinert med Steinerskole i Tyskland og meg og 3 forumbrukere og et ovnsrør i et badekar av øl. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg vurderer å bli fornærmet av dette her. Pervers? Jeg? Pøff. x) Du ER pervers. Face it. Selv så leste jeg kommoder. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Bare fordi dere ikke leser like kreativt som meg betyr vel ikke det at jeg er pervers? xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hallo, er Wayfirth ny? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Bare fordi dere ikke leser like kreativt som meg betyr vel ikke det at jeg er pervers? xD Jeg skal ikke gå inn på hvorfor jeg mener du er pervers... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg skal ikke gå inn på hvorfor jeg mener du er pervers... Takk. Tror jeg. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk. Tror jeg. x)Da hadde du bare avslørt hvor pervers jeg selv er tror jeg. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hva betegner egentlig perverst? Sex er perverst hvis det er offentlig men ikke privat. Det er jo bare det mest naturlige her i verden. Catch my point? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hallo, er Wayfirth ny? Ble medlem: 27/01-2008... Hei. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hallo, er Wayfirth ny? Står at ble medlem for ca. en måned siden, så jeg vil tro det ja. Syntes det var litt rart at h*n står med 0 posts da, før jeg kom på at posts inne her ikke teller Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) GOD MORGEN, ja! Og velkomen, Wayfirth! Endret 1. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hva betegner egentlig perverst?Sex er perverst hvis det er offentlig men ikke privat. Det er jo bare det mest naturlige her i verden. Catch my point? Ja. Men det er morsomt å kalle folk pervers allikevel XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Lurer på hvordan jeg får slike funky drømmer. Og om jeg skal beskrive den i full detalj her, eller la Ida være den eneste som får vite særheten i drømmene mine... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Lurer på hvordan jeg får slike funky drømmer.Og om jeg skal beskrive den i full detalj her, eller la Ida være den eneste som får vite særheten i drømmene mine... Jeg foreslår full offentlig innsyn i dine merkeligste drømmer. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ja. Men det er morsomt å kalle folk pervers allikevel XD Morsomt? Tenk deg hvis noen kalte deg pervers ikke så kult akkurat. Da blir du liksom beskrevet som en kåt tulling. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Morsomt?Tenk deg hvis noen kalte deg pervers ikke så kult akkurat. Da blir du liksom beskrevet som en kåt tulling. Det må da være lov å erte folk litt, virker ikke som Nie tar seg nær av det i alle fall. Det ville vært noe helt annet om vi mente det seriøst, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg