Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva bruker egentlig folk kveldene sine på? Noen som gjør noe mer konstruktivt enn å sitte i DNF? Jeg sitter og ser på tv med Espen (samtidig som jeg sitter i DNF) Hils så masse. og NgZ, hva i svarte snakker du om? Jeg tror Kibs hadde rett da hun hintet til at du var litt.. retard. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva bruker egentlig folk kveldene sine på? Noen som gjør noe mer konstruktivt enn å sitte i DNF? Jeg sitter og ser på tv med Espen (samtidig som jeg sitter i DNF) Hvordan går det med sneglen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og NgZ, hva i svarte snakker du om? Jeg tror Kibs hadde rett da hun hintet til at du var litt.. retard. Hyyysj. Men det er greit, NgZ. Jeg skal vie all min oppmerksomhet til deg på msn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm. Skal jeg være sunn og slikt og ikke spise, eller ta en sjokoladepudding med vaniljesaus? Aces, I'm looking at you... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eplefe: Skal hilse kjempemasse tebake Aces: Sneglen har det fint Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har glemt å spise i dag. Spiste en brødskive etter begravelsen og litt suppe. Gah. >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har glemt å spise i dag. Spiste en brødskive etter begravelsen og litt suppe. Gah. >< Det der er så irriterende. Jeg også glemmer å spise... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Eplefe, jeg sløver på MSN og laster ned musikk fra MySpace og YouTube mens jeg leker med en stressball halvveis ubevisst. *addict* (og seff DNFK) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm. Skal jeg være sunn og slikt og ikke spise, eller ta en sjokoladepudding med vaniljesaus?Aces, I'm looking at you... Har fortsatt fem linjer igjen i dagens siden, så det skulle nok gå bra Men vaniljesaus? Please .... Vi har vel sluttet med å lure oss selv, har vi ikke? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bah, andre plass på Norge da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei jeg er seriøs, det er vaniljesaus denne gangen! :O Alternativet er Mövenpick Swiss Chocolat, yum yum says Joker ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har glemt å spise i dag. Spiste en brødskive etter begravelsen og litt suppe. Gah. >< Det der er så irriterende. Jeg også glemmer å spise... Blåse flammer greier du, men spise? Tror nok du må ta deg en time hos Der Diettfürer ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble skikkelig sliten av å dusje. Og når er jeg kvalm også =/. Owww.. Det der med å spise ja. Har faktisk hatt uvanlig god appetitt i det siste. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blåse flammer greier du, men spise? Tror nok du må ta deg en time hos Der Diettfürer ... Jeg anbefaler diettføreren å holde seg på trygg avstand da jeg er lett irritabel om folk prøver å fortelle meg hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og NgZ, hva i svarte snakker du om? Just u wait. Snart kommer det flere og klager på både deg, meg og kibs for "tøsing", "upassende snakk" eller liknende usant vissvass. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dakar Kitty =/ Men jeg også. I jula begynte jeg å spise og nå tror jeg jeg tar igjen for å nesten ikke ha spist i høst o_O Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei jeg er seriøs, det er vaniljesaus denne gangen! :O Alternativet er Mövenpick Swiss Chocolat, yum yum says Joker ^^ Jaha... jeg skriver det men med et lite "tvilsomt" i margen. Gå for sjokoladepudding! Så tar du is senere i kveld Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble skikkelig sliten av å dusje. Og når er jeg kvalm også =/. Owww.. Det der med å spise ja. Har faktisk hatt uvanlig god appetitt i det siste. Sliten av å dusje? :| Pleier ikke gjøre så mye aktiviteter i dusjen jeg da, men. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Just u wait. Snart kommer det flere og klager på både deg, meg og kibs for "tøsing", "upassende snakk" eller liknende usant vissvass.Deg og Kibs, kanskje. Dere er jo tøser. Elefantsel, liksom. *føle seg utelatt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og da forsvinner jeg igjen... skal klippe meg om 30min, skal bli delig og bli kvitt store deler av hårmanken muligens jeg slenger opp et bilde i RPP, om jeg bare klarer og finne webcamet igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg