felicity Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hah! Jeg er mer mann enn Hans. Skal ikke så mye til. Han sitter jo å bruker ansiktsmaske og hører på vengaboys. og lignende. Awwww. Nå føler jeg meg tøff, faktisk. Kan det ha noe med at du satt ute i regnet noen timer for noen dager siden? Det har nok dessverre ALT å gjøre med at jeg satt ute i regnet den fredagen. Faen meg det mest idiotiske påfunnet jeg har hatt i år. Han er bare interessert i thai-horer uansett. Billige er de óg. I så fall er jeg thai-hore fra og med i morgen! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Han er bare interessert i thai-horer uansett. Billige er de óg. Aw hell no! Ekle er de! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Aw hell no! Ekle er de! Ok! I så fall er jeg ikke thai-hore likevel. Sådetså. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Awwww. Nå føler jeg meg tøff, faktisk. Tøffere enn Hansern. Det har nok dessverre ALT å gjøre med at jeg satt ute i regnet den fredagen. Faen meg det mest idiotiske påfunnet jeg har hatt i år. Helt enig. Bedre å sitte inne med en varm kopp kakao. I så fall er jeg thai-hore fra og med i morgen! Du er hverken thailands eller horemateriale. Aw hell no! Ekle er de! Snakker av erfaring, ja? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Selvfølgelig snakker jeg av erfaring. Jeg har opplevd alt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Åhhh, jeg gleder meg til jeg skal i militæret. Aritg det da. Hvor/hva skal du? For min del er det litt over 2 måneder til "dimming" Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Slimda sa noe fornuftig der. Brb, skal gå og ordne meg varm sjokolade. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 For min del er det litt over 2 måneder til "dimming" "dimming"? Forklar Slimda sa noe fornuftig der. Brb, skal gå og ordne meg varm sjokolade. Jeg sier alltid noe fornuftig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Slimda sa noe fornuftig der. Wow, there's a first for everything. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 For min del er det litt over 2 måneder til "dimming" "dimming"? Forklar Vært i forsvaret i over 5 år, så det blir ikke skikkelig dimming som i førstegangstjenesten... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg er uskyldig når det kommer til å smitte Vida! Jeg kan ta på meg skylden for Lars (muahaha) og samboeren, og til nøøøøød datteren min om hun ender opp med å bli syk. Men ikke Vida, det er for langt nord. oO Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Wow, there's a first for everything. Neida. Alltid noe fornuftig herifra, du bare skjønner det ikke. Vært i forsvaret i over 5 år, så det blir ikke skikkelig dimming som i førstegangstjenesten... Kult! Hvilken del av forsvaret har du vært i? Oppi nord eller? Jeg er uskyldig når det kommer til å smitte Vida! Jeg kan ta på meg skylden for Lars (muahaha) og samboeren, og til nøøøøød datteren min om hun ender opp med å bli syk. Men ikke Vida, det er for langt nord. oO Jeg vet hvem som er skyldig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Vært i forsvaret i over 5 år, så det blir ikke skikkelig dimming som i førstegangstjenesten... Kult! Hvilken del av forsvaret har du vært i? Oppi nord eller? Nei, i oslo-området... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Awh, det er ikke like kult. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Aritg det da. Hvor/hva skal du? Kjempeartig! Ikke spør meg hva planen er, jeg vil bare se meg selv i uniform. Jeg sier alltid noe fornuftig. Ja, jeg hadde planer om å ta opp det der med deg. Jeg synes nemlig du burde dempe fornuften din, ihvertfall i telefon. Du får meg til å føle meg som en femtenåring. Jeg vet hvem som er skyldig. Jepp. Hun heter Vida, og til tider behandler hun meg helt hjerteløst. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hjemmelaget syltetøy er farlig digg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hjemmelaget syltetøy er farlig. Helt sant. Jeg glemmer alltid å ha brødskive under når jeg skal spise det. Glemmer dessuten å spare noe til resten av folket. Bær har det med å manipulere meg. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 GJETT om jeg trenger kaffe nå. Hvis du gjettet ja, så gjettet du riktig Hadde ikke noe kaffe dessverre Så blir avsindige mengder te i steden! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Awh, det er ikke like kult. Mye kult i oslo-området også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg er uskyldig når det kommer til å smitte Vida! Jeg kan ta på meg skylden for Lars (muahaha) og samboeren, og til nøøøøød datteren min om hun ender opp med å bli syk. Men ikke Vida, det er for langt nord. oO Fuck deeeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg