felicity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kan jo ringe denne uken også, via Skype? Nettverket mitt tatt i betraktning er jo Skype enda skumlere enn telefon. Hva er greia med å være så opphengt i telefonregninger da? Jeg er et stakkars barn uten faste inntekter. Har 2000 SMS i måneden, men bare 100 ringeminutter. Sucks to be me. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hei menig! Hvordan går det med militæret? Koselig? Militæret er kjempekoselig, jeg koser meg. Akkurat ferdig med lang joggetur. I går var det fem turer gjennom hinderløype. God stemning Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Morn, folkens. \o Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Åhhh, jeg gleder meg til jeg skal i militæret. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nettverket mitt tatt i betraktning er jo Skype enda skumlere enn telefon. Pff, bagateller. Militæret er kjempekoselig, jeg koser meg. Akkurat ferdig med lang joggetur. I går var det fem turer gjennom hinderløype. God stemning Kjempebra! Hvordan er stemningen med gutta? Kameratslig, eller er det noen som har begynt å prøve seg frempå? Åhhh, jeg gleder meg til jeg skal i militæret. Blod, svette og tårer! Og massevis av koselige minner Morn, folkens. \o Morn, folk. o/ Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvordan er stemningen med gutta? Kameratslig, eller er det noen som har begynt å prøve seg frempå? Stemningen med guttene er kjempegod. Alle er kompiser. Verre med noen av jentene, som oppfører seg som kåte horer. Men jeg er ikke menig da, jeg er dragon. om 10 dager da. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Blod, svette og tårer! Pssht. Jeg er beinhard. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du blir menig, jo. Dragon er bare et annet navn på en menig. Pssht. Jeg er beinhard. Det er jeg også fra tid til annen. Hmm, var den litt på kanten? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dragon er ikke et annet ord for menig! Dragoner er mye fetere Kun vi fra panser som er dragoner. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 GJETT om jeg trenger kaffe nå. Hvis du gjettet ja, så gjettet du riktig Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Pssht. Jeg er beinhard. Det er jeg også fra tid til annen. Hmm, var den litt på kanten? Den var drøy! Ikke gi meg slike tanker når jeg ligger så syk at jeg knapt kan løfte hodet. Det er bare ondskapsfullt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 GJETT om jeg trenger kaffe nå. Hvis du gjettet ja, så gjettet du riktig Kaffe er for pingler. Ekte menn våkner av ren tankekraft. Den var drøy! Ikke gi meg slike tanker når jeg ligger så syk at jeg knapt kan løfte hodet. Det er bare ondskapsfullt. Hva slags sykdom snakker vi, forresten? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dragon Ja, kun panser. Neste uke skal vi være i felt fra mandag til lørdag. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kaffe er for pingler. Ekte menn våkner av ren tankekraft. Hah! Jeg er mer mann enn Hans. Hva slags sykdom snakker vi, forresten? Det meste, egentlig. Har det med å få haugen på når det først slår til. Søkkende forkjølet, febersk til tusen, og generelt kvalm i hele kroppen. Alt gjør vondt. "Keep smiling, keep shining..." 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kaffe er for pingler. Ekte menn våkner av ren tankekraft. Hah! Jeg er mer mann enn Hans. Most likely. Jeg er så feminin at jeg snart bikker over til å bli homse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ja, kun panser. Neste uke skal vi være i felt fra mandag til lørdag. Høres deilig ut. Jeg misunner deg opplevelsene. Hah! Jeg er mer mann enn Hans. Skal ikke så mye til. Han sitter jo å bruker ansiktsmaske og hører på vengaboys. og lignende. Det meste, egentlig. Har det med å få haugen på når det først slår til. Søkkende forkjølet, febersk til tusen, og generelt kvalm i hele kroppen. Alt gjør vondt. "Keep smiling, keep shining..." Kan det ha noe med at du satt ute i regnet noen timer for noen dager siden? Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ahh, for en deilig følelse. Alltid like digg og våkne på kampdag. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Most likely. Jeg er så feminin at jeg snart bikker over til å bli homse. Det må du da ikke finne på! Bare tenk hvor mange jenters liv du ødelegger ved å knuse alt håp. Hadde grått meg i søvn selv, jeg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Han er bare interessert i thai-horer uansett. Billige er de óg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg