Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg tviler. Om du skal sammenlignes med meg så blir mester=middelmådig.

 

pfft! Jeg har ikke vært norgesmester i både bordtennis og biljard uten grunn. Det er faktisk en grunn til det.

Er også helt sherrif i fotball. Og Battlefield på PS3.

 

 

 

 

Norgesmester = best i området hvor jeg bodde før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pfft! Jeg har ikke vært norgesmester i både bordtennis og biljard uten grunn. Det er faktisk en grunn til det.

Er også helt sherrif i fotball. Og Battlefield på PS3.

 

 

 

 

Norgesmester = best i området hvor jeg bodde før.

Neida, det er nok ikke uten grunn. Du ga nok en god Blowjob til dommerne. Det skal du ha.

Jeg er 98,547% sikker på at jeg er bedre enn deg i fotball. Jeg er et naturtalent. Jeg hadde nok vært en profesjonell spiller om jeg bare hadde trent på et ordentlig lag. FPS på PS3 er ikke helt min greie. Dog, bedre enn deg.

 

Hvilket område? Jeg trenger navnet for å sjekke kilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FPS på PS3 er ikke helt min greie. Dog, bedre enn deg.

 

Jeg er absolutt ikke overrasket. Problemet med FPS på PS3 for folk som deg er jo at det kan være litt vansklig, og da blir det jo fort ikke din greie. Men det er greit, ikke alle kan takle sånne ting.

Og INGEN er bedre enn meg.

Lenke til kommentar

Jeg er absolutt ikke overrasket. Problemet med FPS på PS3 for folk som deg er jo at det kan være litt vansklig, og da blir det jo fort ikke din greie. Men det er greit, ikke alle kan takle sånne ting.

Og INGEN er bedre enn meg.

Korrekt, det er veldig vanskelig. :p

Jeg foretrekker FPS på PC, selv om det er en god stund siden jeg i det hele tatt har spilt et FPS. Jeg kan såklart takle det, om jeg virkelig går inn for det. Når jeg heller kan spille på en PC, så spiller jeg på en PC.

Og jo, JEG er bedre enn deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korrekt, det er veldig vanskelig. :p

Jeg foretrekker FPS på PC, selv om det er en god stund siden jeg i det hele tatt har spilt et FPS. Jeg kan såklart takle det, om jeg virkelig går inn for det. Når jeg heller kan spille på en PC, så spiller jeg på en PC.

Og jo, JEG er bedre enn deg.

 

Jeg hatet det i starten, men nå takler jeg ikke FPS-spill på PC. Kun PS3, eller konsoll generelt, som gjelder. Trenger en liten utfordring i hverdagen, vøtt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...