""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg tviler. Om du skal sammenlignes med meg så blir mester=middelmådig. pfft! Jeg har ikke vært norgesmester i både bordtennis og biljard uten grunn. Det er faktisk en grunn til det. Er også helt sherrif i fotball. Og Battlefield på PS3. Norgesmester = best i området hvor jeg bodde før. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 pfft! Jeg har ikke vært norgesmester i både bordtennis og biljard uten grunn. Det er faktisk en grunn til det. Er også helt sherrif i fotball. Og Battlefield på PS3. Norgesmester = best i området hvor jeg bodde før. Neida, det er nok ikke uten grunn. Du ga nok en god Blowjob til dommerne. Det skal du ha. Jeg er 98,547% sikker på at jeg er bedre enn deg i fotball. Jeg er et naturtalent. Jeg hadde nok vært en profesjonell spiller om jeg bare hadde trent på et ordentlig lag. FPS på PS3 er ikke helt min greie. Dog, bedre enn deg. Hvilket område? Jeg trenger navnet for å sjekke kilder. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 FPS på PS3 er ikke helt min greie. Dog, bedre enn deg. Jeg er absolutt ikke overrasket. Problemet med FPS på PS3 for folk som deg er jo at det kan være litt vansklig, og da blir det jo fort ikke din greie. Men det er greit, ikke alle kan takle sånne ting. Og INGEN er bedre enn meg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Boottom line er at jeg er bedre enn deg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 I am the candyman Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er absolutt ikke overrasket. Problemet med FPS på PS3 for folk som deg er jo at det kan være litt vansklig, og da blir det jo fort ikke din greie. Men det er greit, ikke alle kan takle sånne ting. Og INGEN er bedre enn meg. Korrekt, det er veldig vanskelig. Jeg foretrekker FPS på PC, selv om det er en god stund siden jeg i det hele tatt har spilt et FPS. Jeg kan såklart takle det, om jeg virkelig går inn for det. Når jeg heller kan spille på en PC, så spiller jeg på en PC. Og jo, JEG er bedre enn deg. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 skal vi ta 2 vs 2 @ css`? Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Korrekt, det er veldig vanskelig. Jeg foretrekker FPS på PC, selv om det er en god stund siden jeg i det hele tatt har spilt et FPS. Jeg kan såklart takle det, om jeg virkelig går inn for det. Når jeg heller kan spille på en PC, så spiller jeg på en PC. Og jo, JEG er bedre enn deg. Jeg hatet det i starten, men nå takler jeg ikke FPS-spill på PC. Kun PS3, eller konsoll generelt, som gjelder. Trenger en liten utfordring i hverdagen, vøtt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) I am the candyman Jeg hatet det i starten, men nå takler jeg ikke FPS-spill på PC. Kun PS3, eller konsoll generelt, som gjelder. Trenger en liten utfordring i hverdagen, vøtt. Utfordringer eksisterer ikke lenger for meg. Endret 11. september 2011 av Kammizez 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 ny sigg, fuck yaaa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Natta kjekkaser (og damer)! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 FPS på konsoll er jo en utfordring for deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Natta kjekkaser (og damer)! lol vent 2 sec, skal gjøre noe, watch me Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 FPS på konsoll er jo en utfordring for deg. Ikke om jeg unngår konsoller. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 FPS på konsoll er jo en utfordring for deg. Ikke om jeg unngår konsoller. Tror nok det er best om du gjør det. Jeg er sulten, men gidder ikke å mekke mat. Faen, for et hardt liv! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Tror nok det er best om du gjør det. Jeg er sulten, men gidder ikke å mekke mat. Faen, for et hardt liv! Kjenner følelsen. Mat er bare slitsomt om det må lages selv. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Kjenner følelsen. Mat er bare slitsomt om det må lages selv. Helt enig. Når jeg er tom for mat, så hadde jeg gjerne mekka meg mat om jeg hadde hatt mat. Når jeg har mat derimot, så er det bare så vidt jeg gidder og finne noe å spise. Nei, mat får vente til i morgen. Bah! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 ny sigg, fuck yaaa ditto i copied yours, kinda! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 ny sigg, fuck yaaa ditto i copied yours, kinda! nice! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Er det bare meg eller er Google nede nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg