multisync Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Er det jeg også tror, for den ene siden blir det en "bolle" med litt dybde, den andre blir det plass å sette røyken. Aha, det er sånn, den siden som har størst hull og en "pupp" som går oppover er opp. Alså det minst hullet skal være ned. Sikker? da er det jo ikke noe sted å sette røyken jo Samtidig er det veldig lite plass til stumper/aske på den siden som har riller som ser ut til å være til å holde røyken. Endret 11. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Sikker? da er det jo ikke noe sted å sette røyken jo Da er det andre veien, da. Post pixxxxxxx ffs! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hahaha! Høres jo relativt greit ut det. Veldig. Jeg tror jeg kan knuse deg i hvilket som helst spill/sport. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 LSD er btw nesten umulig å få tak i oslo for den saks skyld. Nja, vet ikke helt det. Handler om hvem man kjenner, selvsagt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 hehehe. the ring! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Prøvde, men mobilen min er mongo når det kommer til bilder Sletter random, nå som jeg tok bilder så dukket de ikek opp da jeg koblet den til pcen, men det gjorde alle de bildene jeg slettet for en uke siden. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hahaha! Høres jo relativt greit ut det. Veldig. Jeg tror jeg kan knuse deg i hvilket som helst spill/sport. Det tror ikke jeg. Men du må gjerne prøve. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Det tror ikke jeg. Men du må gjerne prøve. Du tror feil, og ja, jeg skal prøve. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er 9 (oldfags forstår spøken) Jeg er 12 og hva er dette? Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Du tror feil, og ja, jeg skal prøve. Håper du er forberedt på tap. Om du ikke er det kommer du til å bli utrolig skuffa. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Håper du er forberedt på tap. Om du ikke er det kommer du til å bli utrolig skuffa. Jeg er aldri forberedt på tap. Jeg kjenner ikke til ordet engang. Jeg blir sjelden skuffet, så det skal nok gå greit. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Flott måte å ødelegge morsommhetene mine. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er aldri forberedt på tap. Jeg kjenner ikke til ordet engang. Jeg blir sjelden skuffet, så det skal nok gå greit. Da synes jeg du skal forberede deg. Om du ikke er forberedt kommer hele livet ditt til å bli mongo, og det tror jeg hverken du eller jeg vil. Forbered deg og kom tilbake når du faktisk er klar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Oj oj oj! En skuespiller i Der üntergang minner meg om en jeg kjenner. Skikkelig også. FULL MÅKKINGS, aww yea, hele huset rister, og nå knuste 2 glass som ristet av bordet Endret 11. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Da synes jeg du skal forberede deg. Om du ikke er forberedt kommer hele livet ditt til å bli mongo, og det tror jeg hverken du eller jeg vil. Forbered deg og kom tilbake når du faktisk er klar. Jeg er alltid forberedt. Livet mitt kommer aldri til å bli mongo, og det tror jeg faktisk du vil. Jeg er alltid klar. Om du er redd for å tape for meg, er det bare å si ifra, så skal jeg ta det litt rolig, slik at tapet ikke blir for stort. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er alltid forberedt. Livet mitt kommer aldri til å bli mongo, og det tror jeg faktisk du vil. Jeg er alltid klar. Om du er redd for å tape for meg, er det bare å si ifra, så skal jeg ta det litt rolig, slik at tapet ikke blir for stort. Det høres bra ut. Vi får spille et eller annet en gang. Noe du er god i. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Det høres bra ut. Vi får spille et eller annet en gang. Noe du er god i. Noe jeg er god i? Så, alt? Da er det bare opp til deg. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Lol, fikk lyst til å spille CS ERRU MED balli? Denne gangen kan du faktisk få flere kills enn meg, da jeg er litt besnøvlet. Men bare litt. protip: bruk bind "e" "say !give" Endret 11. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Noe jeg er god i? Så, alt? Da er det bare opp til deg. Oioioi! Flott! Jeg er også god i alt. Nei, jeg er ikke bare god. Jeg er en mester i alt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Oioioi! Flott! Jeg er også god i alt. Nei, jeg er ikke bare god. Jeg er en mester i alt! Jeg tviler. Om du skal sammenlignes med meg så blir mester=middelmådig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg