Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

 

Er det jeg også tror, for den ene siden blir det en "bolle" med litt dybde, den andre blir det plass å sette røyken.

Aha, det er sånn, den siden som har størst hull og en "pupp" som går oppover er opp. Alså det minst hullet skal være ned.

 

 

Sikker? da er det jo ikke noe sted å sette røyken jo :p

Samtidig er det veldig lite plass til stumper/aske på den siden som har riller som ser ut til å være til å holde røyken.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er aldri forberedt på tap. Jeg kjenner ikke til ordet engang. Jeg blir sjelden skuffet, så det skal nok gå greit. :)

 

Da synes jeg du skal forberede deg. Om du ikke er forberedt kommer hele livet ditt til å bli mongo, og det tror jeg hverken du eller jeg vil. Forbered deg og kom tilbake når du faktisk er klar. :cool:

Lenke til kommentar

Da synes jeg du skal forberede deg. Om du ikke er forberedt kommer hele livet ditt til å bli mongo, og det tror jeg hverken du eller jeg vil. Forbered deg og kom tilbake når du faktisk er klar. :cool:

Jeg er alltid forberedt. Livet mitt kommer aldri til å bli mongo, og det tror jeg faktisk du vil. Jeg er alltid klar.

Om du er redd for å tape for meg, er det bare å si ifra, så skal jeg ta det litt rolig, slik at tapet ikke blir for stort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er alltid forberedt. Livet mitt kommer aldri til å bli mongo, og det tror jeg faktisk du vil. Jeg er alltid klar.

Om du er redd for å tape for meg, er det bare å si ifra, så skal jeg ta det litt rolig, slik at tapet ikke blir for stort.

 

Det høres bra ut. Vi får spille et eller annet en gang. Noe du er god i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...