Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bare tull det der. Dere har jo [moderator] taggen deres, da kan vi dødelige få bruke [advarsel]

[moderator]-taggen er [advarsel] på steroider. Alt for stor, bråkete og feil farge.

Jeg skal rope på Jarmo og høre med ham, selv om jeg mener det ble bestemt at [advarsel] er forbeholdt veiledere og moderatorer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[moderator]-taggen er [advarsel] på steroider. Alt for stor, bråkete og feil farge.

Jeg skal rope på Jarmo og høre med ham, selv om jeg mener det ble bestemt at [advarsel] er forbeholdt veiledere og moderatorer.

Du får gjøre det. Mener bestemt at [advarsel] taggen er åpen for alle, siden den kan brukes av dødelige. Hadde den ikke vært tillatt å bruke hadde den vært sperret slik [moderator] taggen er.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg sover. :(

Da var det vel ikke så viktig. ;)

Skulle ønske folk hedret meg slik. Nathalie, skift navn til waits for balthy! :p

Du får bli administrator, oppnå respekt, og deretter forlate oss til tross for store protester, så skal du nok se at vi hyller deg óg.

Lenke til kommentar

Av alle de tingene du nevner, Runar, er det ingen av de jeg ville valgt å benytte som en chatte plass, liker Skype jeg. :)

Mobiltelefon, da? Kan ha mye moro der. ;)

Har TWFA gitt seg? Det er isåfall et stort tap for alle brukerne her inne.

Begynner å bli en liten stund siden nå, men ja.

Er du pålogget i morgen også? :ermm:

Hadde du tatt kontakt med en gang jeg sa jeg var pålogget hadde vi sikkert vært ferdige nå. ;)

Ja, jeg er pålogget hver dag. Jeg har fortsatt ikke noe liv, vet du.

Endret av Runar waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...