Runar Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Bare tull det der. Dere har jo [moderator] taggen deres, da kan vi dødelige få bruke [advarsel] [moderator]-taggen er [advarsel] på steroider. Alt for stor, bråkete og feil farge. Jeg skal rope på Jarmo og høre med ham, selv om jeg mener det ble bestemt at [advarsel] er forbeholdt veiledere og moderatorer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Rope på jarmo?? EEEK! *løpe og gjemme seg* Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 [moderator]-taggen er [advarsel] på steroider. Alt for stor, bråkete og feil farge. Jeg skal rope på Jarmo og høre med ham, selv om jeg mener det ble bestemt at [advarsel] er forbeholdt veiledere og moderatorer. Du får gjøre det. Mener bestemt at [advarsel] taggen er åpen for alle, siden den kan brukes av dødelige. Hadde den ikke vært tillatt å bruke hadde den vært sperret slik [moderator] taggen er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Må tilsto jeg humret litt da jeg la merke til alle de nye "waits for alice"-navene. Alle mods burde hete slikt fra nå av. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hvem er egentlig alice? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er pålogget. Er du? Nei. Jeg sover. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Ja, for det var jo skikkelig morsomt. Hvem er alice? Hvorfor venter alle på henne? skal jeg skifte navn til "penis"? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 SKAL JEG SKIFTE NAVN TIL BUNDY? siden orginale bundy ble banned 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Hvem er alice? Hvorfor venter alle på henne? skal jeg skifte navn til "penis"? Hyllest til tidligere administrator tom waits for alice. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Skulle ønske folk hedret meg slik. Nathalie, skift navn til waits for balthy! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Eller "navnt" waits for kvitteringen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Nei. Jeg sover. Da var det vel ikke så viktig. Skulle ønske folk hedret meg slik. Nathalie, skift navn til waits for balthy! Du får bli administrator, oppnå respekt, og deretter forlate oss til tross for store protester, så skal du nok se at vi hyller deg óg. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Too much work. Jeg kan skifte navn til Alice så er jeg ettertraktet likevel. Da venter alle moddene på meg. MEG!! Hehehe... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Nei. Jeg sover. Da var det vel ikke så viktig. Jeg synes det er viktig nok at jeg vil snakke med deg. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg synes det er viktig nok at jeg vil snakke med deg. Jeg er online! Både her, på fjesboka og på MSN. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 haha brann Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Av alle de tingene du nevner, Runar, er det ingen av de jeg ville valgt å benytte som en chatte plass, liker Skype jeg. haha brann Taper de? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Har TWFA gitt seg? Det er isåfall et stort tap for alle brukerne her inne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 Jeg er online! Både her, på fjesboka og på MSN. Er du pålogget i morgen også? 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2011 Rapporter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Av alle de tingene du nevner, Runar, er det ingen av de jeg ville valgt å benytte som en chatte plass, liker Skype jeg. Mobiltelefon, da? Kan ha mye moro der. Har TWFA gitt seg? Det er isåfall et stort tap for alle brukerne her inne. Begynner å bli en liten stund siden nå, men ja. Er du pålogget i morgen også? Hadde du tatt kontakt med en gang jeg sa jeg var pålogget hadde vi sikkert vært ferdige nå. Ja, jeg er pålogget hver dag. Jeg har fortsatt ikke noe liv, vet du. Endret 11. september 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg