felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Åh, eg døyr. Føler meg seriøst fyllesjuk bare fordi jeg fikk overdose av daudrukne fjortiser i natt. Faen for en by jeg har bosatt meg i. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen som har erfaringer med lydbøker? Har lite å gjøre, så lurer på om jeg skal laste ned Ringenes Herre i form av lydbøker, men er litt skeptisk til å høre på bøker. Kjøpe og lese, eller høre på lydbok? Gode bøker kan bli ødelagt av en ræva leser så vær litt obs på hvem som leser boken. Eg vurderer å fjerne leppepiercingene eg har no og bytte dei ut med ein septum og ein ring midt i leppa. Nytt hår, ny jobb, nye piercinger. Hausten 2011 ser dramatisk ut for meg. Life changing Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Fy faen, har rasert hele huset, før jeg kom på at jeg hadde hengt all pilsen ut vinduet *doubble facepalm* Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Åh, eg døyr. Føler meg seriøst fyllesjuk bare fordi jeg fikk overdose av daudrukne fjortiser i natt. Faen for en by jeg har bosatt meg i. Hvor bor du? Gode bøker kan bli ødelagt av en ræva leser så vær litt obs på hvem som leser boken. Godt poeng. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Åh, eg døyr. Føler meg seriøst fyllesjuk bare fordi jeg fikk overdose av daudrukne fjortiser i natt. Faen for en by jeg har bosatt meg i. Hvor bor du? Og hvorfor var du oppe i natt? Skal ikke barn sove på den tiden? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Og hvorfor var du oppe i natt? Skal ikke barn sove på den tiden? Noen med litt fornuft måtte jo være hjelpesentral for ungene som verken kunne stå oppreist eller formode veien hjem. Bodø-væringer er nemlig ikke i stand til å hjelpe seg selv. (Ja, dette var forresten svaret på Coas spørsmål.) 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Omnomnom. Nå er jeg forspist på hjemmelaga lapskaus og trollkrem. <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Colombiana - noen som har sett? Den skal visstnok sees i kveld m/venner. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Den er vederstyggelig utpsykende. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Donnie darko på hallisugener FTW, har sett den kaninen dukke opp o_O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Da har jeg gjort min borgerlige plikt og stemt. Vel vitende om at oddsen for at partiene jeg har stemt på noen sinne vil få gjort noe utslag, er heller liten. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg får ikke stemt, har ikke meldt flytting i folkeregisteret Trøster meg med at NKP ikke stiller til valg, så hadde ikke vært noe å stemme på uansett. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kult. Jeg har sikre kilder på at du snart flytter til Oslo. Da er du innen rekkevidde, slik at jeg kan snike meg inn til deg på natta og ta jomfrudommen din. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Oslo har vært ute av bildet en god stund nå, så de kildene dine er ikke så veldig sikre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg får ikke stemt, har ikke meldt flytting i folkeregisteret Trøster meg med at NKP ikke stiller til valg, så hadde ikke vært noe å stemme på uansett. Jeg ønsker også å stemme NKP. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Oslo har vært ute av bildet en god stund nå, så de kildene dine er ikke så veldig sikre. Mine kilder er sikrere enn deg. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg får ikke stemt, har ikke meldt flytting i folkeregisteret Trøster meg med at NKP ikke stiller til valg, så hadde ikke vært noe å stemme på uansett. Hadde du forhåndsstemt hadde du fått gjort det. :-) Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mine kilder er sikrere enn deg. Du ser ut som en lasaron. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Du ser ut som en lasaron. Jeg måtte slå opp dette uvanlige ordet. Det ga ingen mening. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg