""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Skal man bake er det rullekake som gjelder. Det er ensten for lett, og altfor, altfor godt. En sikker vinner på så utrolig mange måter. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Da blir det rullekake. Men du får komme og bidra til å bli kvitt den igjen, jeg spiser ikke kake. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 VIrkelig? Det høres helt forferdelig ut. Kake er noe av det absolutt beste som finnes. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det er forferdelig i høyeste grad. Og denne problemstillingen har jeg altså vært nødt til å slite med hele mitt liv. Venter enda på støttegruppe @ Facebook. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Folk er late. Og kjipe. Feil, folk flest har enten akkurat våkna, noen så heldige at de ikke er i sin egen seng en gang. Andre har da gått hele veien hjem, og våkner i egen seng, er heftig tørste og ser tilbake at man kanskje burde prøvd igjen, faila igjen, men faila bedre. (sånn for å bruke litt engrish) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hørte jeg Rullekake!? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Tøv, de fleste av oss satt hjemme igår og så Skal vi Danse, så gikk og la seg etter å ha gamet et par timer. Vi gidder bare ikke sosialisere 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Faktisk satt jeg hjemme i hele går og gamet med en kompis. Død over britiske zombier! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Lørdagskvelder foran PC-en er absolutt ikke å forakte. <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Selv lå jeg på sjeselongen i stua og leste ut en bok av R.A. Salvatore før jeg begynte på en ny en av Arto Paasilinna (og leste ut på 3-4 timer <3), mens familie og slekt satt rundt om ellers og så den forferdelige "PS, I love you". Jeg blokkerte dette med mine Bose QC15 (elsk over støyreduserende hodetelefoner) og slappet av etter en lang dag med såpebobleblåsing, bildetaking og herjing / leking med tremenningene mine på hhv. 6 og 10 år. Alltid like fantastisk. Minstesøss var også med. I tillegg gomla jeg vafler og muffins som ble laget i løpet av dagen av mine søstre og det hele var en fantastisk lørdag. Alle 12 som oppholdt seg i huset var med på å leke Sisten i timene før middag og under middag, lekte vi Gnisten. Alle var med. Fra 6 til 93. Morsomste jeg har vært med på på lenge. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Forumkafeen god morgen Jeg i minecraft, bygger videre på borgen, Og imorgen er slottsborgen ferdig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ventnålitt. Sjur poster i DNFK som IKKE er whining? Nå står ikke verden til påske. 3 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Faktisk satt jeg hjemme i hele går og gamet med en kompis. Død over britiske zombier! Var det, Dead Island du spilte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hehe, nei, Killing Floor. Dead Island har vel ikke britiske zombier, har det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Lørdagene skal da brukes til oppgaveskriving, med innlagte pauser til trening forran Spurs-kampen på TV og et par pug raids i WoW!? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 1: Går ikke på skole, så ingen oppgaver skal skrives. 2: Spurs-kamp? Sport? Se på andre folk slite seg ut? Nei takk. 3: Raide i WoW? Nei, WoW har jeg lagt på hylla for et halvt år siden. For godt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Da, kjære Slimda, foreslår jeg at du kommer hit og lager kakao til meg. Jeg er verdens mest mandige kvinne når jeg er forkjølet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) 2: Spurs-kamp? Sport? Se på andre folk slite seg ut? Nei takk. Lettere å slite seg selv ut på crosstrainer mens en ser andre gjøre det på TV Forresten Nie. Du har rappa sauen min... :\ Endret 11. september 2011 av dwezirads Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Trodde bare det var gamle damer som sto på crosstrainer foran tven, jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Forresten Nie. Du har rappa sauen min... :\ Has not. Jeg har vært her i 5 år, du har ikke vært her i ett engang. Altså, min sau. 8D Edit: Ikke i en måned engang, faktisk. My oldness-mojo beat you, yes. ^^ Endret 11. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg