Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gjør det feil. Du skal legge traps med en av spellene dine (Yrden, som mage-kjerringa står og roper), og fange armene som lyser gult.

Når armen slår ned på en felle, kapper du den automatisk med sverdet. og btw, alle armene lyser ikke. Når alle armene er kappet av, nerdrager monsteret, og du må forte deg opp på kanten av den ødelagte brua ved siden av. Så tar en cutscene over resten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tenker du på det du redigerte? «Unnskyld, unnskyld, unnskyld»?

Ja. Det det stod unnskyld i når jeg postet det, og som jeg klarte å trykke send på før jeg hadde fullført det, og dermed redigerte inn de siste unnskyldene. That's the one. Med tanke på at du så det, og det ble slettet så fort, så går jeg ut fra at det var deg? Og siden du fremhever redigeringen så gjetter jeg vilt på at du trodde jeg redigerte bort noe?

Lenke til kommentar

Du gjør det feil. Du skal legge traps med en av spellene dine (Yrden, som mage-kjerringa står og roper), og fange armene som lyser gult.

Når armen slår ned på en felle, kapper du den automatisk med sverdet. og btw, alle armene lyser ikke. Når alle armene er kappet av, nerdrager monsteret, og du må forte deg opp på kanten av den ødelagte brua ved siden av. Så tar en cutscene over resten.

Jeg klarte å ødelegge de fire sentrale tentaklene, men skjønte ikke at man skulle opp på den brua for å fullføre jobben. Ble først klar over det etter å ha sjekket et klipp på Youtube. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...