Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh! Er i ekstase nå! Lette på musikk delen av forumet og fant til slutt en tråd vedrørende 90-tallets gode dance musikk, eurodance osv. HERLIG! Fant igjen så utrolig mange gode gamle slagere som var helt gått i glemmeboka, det bringer tilbake så utrolig mange herlige barndomsminner. 2 Unlimited, Corona, Culture Beat, 2 Brothers On The 4th Floor, Antiloop osv. osv. osv. :wee:

Ellers da? Noe liv her? Eller bare en haug med trøtte "forumere"..? ;)

Lenke til kommentar
Kosmo, link? :D

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=683299&hl=

Men mener å huske du har vært der allerede, tror du hadde en lang liste med en del godsaker. ;)

Men du Smurfen, hørte akkurat på en "anbefaling" fra deg selv, fra "Perfekte Låter" tråden, denne:

Samuel Barber - Adagio for Strings

Lurer på om du kunne vært så snill om du har tid å PMe meg en liste med lignende låter. Elsker slike herlige musikkstykker, men har null idé om navnene på noen av de. Likte den der utrolig godt, og ikke tenk på noen sjangerhindring heller om det skulle gå "ut", jeg er åpen for nesten all musikk. Fra Jazz til Doom Metal.. :wee:

EDIT: Eller kanskje du kan sende meg din MSN på PM så sant du ikke har noe å mot det, virker som du har peiling på musikk innen en god del sjangre jeg selv er utrolig interessert, kunne vært interessant å snakke mer om musikk. :wee:

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...