L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Joda, sitter folka her å drøyer søvnen? ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 En gjør vel egentlig det, men jeg skal fucke døgnrytmen min litt så jeg kan sove ordentlig ut til søndagen så for min del så gjør det egentlig ikke så fryktelig mye.. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Joda, sitter folka her å drøyer søvnen? ja Ja, me 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg liker Dementia Narcissus mer og mer jo mer jeg hører på musikken hennes. Samt Combichrist. Najsprajs ^^ Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ahhh! Er i ekstase nå! Lette på musikk delen av forumet og fant til slutt en tråd vedrørende 90-tallets gode dance musikk, eurodance osv. HERLIG! Fant igjen så utrolig mange gode gamle slagere som var helt gått i glemmeboka, det bringer tilbake så utrolig mange herlige barndomsminner. 2 Unlimited, Corona, Culture Beat, 2 Brothers On The 4th Floor, Antiloop osv. osv. osv. Ellers da? Noe liv her? Eller bare en haug med trøtte "forumere"..? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Har sett 6 episoder av Prison Break i kveld.. Er ikke i nærheten av å være trøtt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Kosmo, link? Endret 1. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hørtes strengt tatt ut som en kjedelig musikkaften. Kondolerer Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Kosmo, link? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=683299&hl= Men mener å huske du har vært der allerede, tror du hadde en lang liste med en del godsaker. Men du Smurfen, hørte akkurat på en "anbefaling" fra deg selv, fra "Perfekte Låter" tråden, denne: Samuel Barber - Adagio for Strings Lurer på om du kunne vært så snill om du har tid å PMe meg en liste med lignende låter. Elsker slike herlige musikkstykker, men har null idé om navnene på noen av de. Likte den der utrolig godt, og ikke tenk på noen sjangerhindring heller om det skulle gå "ut", jeg er åpen for nesten all musikk. Fra Jazz til Doom Metal.. EDIT: Eller kanskje du kan sende meg din MSN på PM så sant du ikke har noe å mot det, virker som du har peiling på musikk innen en god del sjangre jeg selv er utrolig interessert, kunne vært interessant å snakke mer om musikk. Endret 1. mars 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 HVor funky er ikke navnet shaggy? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Og så gikk vi rolig nedover gaten, uten å gå oss bort, Endret 21. juli 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Joda, jeg eksisterer ikke. Jeg er et spøkelse som gjensøker serverne til diskusjon.no. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ok. I dag skal jeg til b-real-land Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sortland er bare kjipt. Jeg må til Drammen i dag, huff. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sortland som plass suxx, men jeg skal spille basket Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du får hilse Gisle fra meg. Lenke til kommentar
Wayfirth Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Wayfirth, vel? Jeg er dildoen til AnAnAs. Endret 1. mars 2008 av Wayfirth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg