Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Bundy: Du verker som ein av dei som gjer det vanskeleg for ANDRE å finne ein hyggeleg server med bra folk...

Det er vare fordi du tror kvitering mer enn meg, jeg er en god spiller betaler EKSTRA gold til folk etc.

 

Enjoy kvittering, jeg har bygd halvparten for deg, take all credits. (det hadde du gjort uanett, så hvorfor ikke gi lov?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les pm bundy, så kanskje du forstår at jeg har gjort endel for å drive prosjektet vårt fremover.

 

Bygd halvparten? jeg vet at jeg satt opp i hvert fall over halvparten av to vegger, og hele siste vegg, og pyramiden.

jeg bryr meg ikke om hvem som har gjort hva, men vi har arbeidet godt som team helt til du raget for en stund siden.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Synes ikke det er morro at han må rage slik, å synes at slike ting er morro er bare teit synes jeg.

 

Bundy har sendt deg en pm, og ville vært fint om du vil diskutere der slik at begge slipper sure miner.

 

 

Ærlig talt jeg forstår det ikke, han sa at han var høy og begynte plutselig å skrive mange rare ord, deretter raget det for ham.

Vi har arbeidet veldig godt og vært veldig enige ellers, men plutselig i dag var visstnok alt galt.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Les pm bundy, så kanskje du forstår at jeg har gjort endel for å drive prosjektet vårt fremover.

 

Bygd halvparten? jeg vet at jeg satt opp i hvert fall over halvparten av to vegger, og hele siste vegg, og pyramiden.

jeg bryr meg ikke om hvem som har gjort hva, men vi har arbeidet godt som team helt til du raget for en stund siden.

Greit, men jeg har mina alle de steinene...-

 

 

Beklager lars, vi tar det på PM

Lenke til kommentar

Les pm bundy, så kanskje du forstår at jeg har gjort endel for å drive prosjektet vårt fremover.

 

Bygd halvparten? jeg vet at jeg satt opp i hvert fall over halvparten av to vegger, og hele siste vegg, og pyramiden.

jeg bryr meg ikke om hvem som har gjort hva, men vi har arbeidet godt som team helt til du raget for en stund siden.

Av alle byggene, vil jg si vi ligger jevnt

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Forresten, så denne bilen i Svart cabriolet versjon på vei hjem fra jobb, hørtes ut som en F3 bil.

 

Bruttus-7-XR-Concept-Car_792.jpg

 

Finner ikke bilde av den i cabriolet versjon, men ellers var den akkuratt lik bare blank svart.

 

Jeg liker ikke brød,

Min livsglød er ikke død

Det lød som noen var i nød

jeg adlød, og hjalp.

Aldri igjen,

spiser jeg

flatbrød.

 

 

Da er i hvert fall jeg og Bundy på talefot igjen, beklager for dramaet som var i tråden.

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

God kveld =)

Hjemmelagd Twix-kake/konfekt er nam :D

 

Brukte du oppskrifta eg la ut for ... lengje sida? I så fall: OM NOM NOM NOM

 

Brukte den ja ;) Er andre gang jeg lager den nå, og det er bare så altfor godt! Kommer sikkert til å spise meg ihjel de neste dagene.

Har å tenkt å lage karamellen fra den oppskrifta og bruke i fyll i hjemmelagd konfekt. Passer sikkert supert i og med at den ikke blir steinhard =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...