Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlig norvegia er ok én gang i måneden elns. Det holder. ZNORK.

Vanlig norvegia og synnøve finden er ok så fremt det er veldig, veldig billig, men ellers er det kun jarlsberg og norvegia fyldig. Da får man i allefall litt smak.

Men aller best nå om dagen er edamer-osten fra jula som var. Nå begynner den og bli virkelig god. :D

Lenke til kommentar

Vanlig norvegia og synnøve finden er ok så fremt det er veldig, veldig billig, men ellers er det kun jarlsberg og norvegia fyldig. Da får man i allefall litt smak.

Men aller best nå om dagen er edamer-osten fra jula som var. Nå begynner den og bli virkelig god. :D

Nettopp spist meierismør og fransk brie og camambert. Helt supert.

Lenke til kommentar

au au au kneet verker.

Mon tro om man ikke skal besøke doktormannen min snart.

Skulle ikke du få operert det?

Det stemmer, jeg står i kø (jeg satser på å snike i den køen, da det har skjedd på nytt :----D )

Eyy, du kan få nret til en som heter Magne, han har å vondt overalt å skal opereres. Da kan dere jo diskutere hvor vondt dere egentlig har det :p

Lenke til kommentar

Jeg har det ikke så vondt egentlig, kan jo nesten stå på benet. Er mer irriterende + at det fylles med væske da.

Men væsken kan jeg jo få bruk for, tenk om jeg f.eks havner i en nødsituasjon og må tappe benet for vann og drikke det. :----D

Edit: La til en smiley, så så det ikke så seriøst ut.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

LIKER :)

Kan tenke meg at Slimda sin diett er Kneip brød med brun ost og cola, samt lit wow på kvelden :whistle:

Slimda sin diett består av kneipbrød, meierismør, skinkepålegg og norvegia. Seks slike brødskiver er lunsjen min på jobb nesten hver bidige dag.

Godt er det læll.

Lenke til kommentar

Jeg har det ikke så vondt egentlig, kan jo nesten stå på benet. Er mer irriterende + at det fylles med væske da.

Men væsken kan jeg jo få bruk for, tenk om jeg f.eks havner i en nødsituasjon og må tappe benet for vann og drikke det. :----D

Edit: La til en smiley, så så det ikke så seriøst ut.

Bear Grylls ftw :) Er man tørst så er det bare å stappe pikken i en slange å pisse :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...