Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du skal se Senkveld på TV2. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 What a surprise. LIKER Kan tenke meg at Slimda sin diett er Kneip brød med brun ost og cola, samt lit wow på kvelden Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Neida, brunost er for eksotisk. Her kjører vi norvegia for alle pengene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Helvete, vanlige norvegiaen er ufattelig stusselig. Sykt kjedelig. Norvegia fyldig er digg da. Seven Swords og IS! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vanlig norvegia er ok én gang i måneden elns. Det holder. ZNORK. HEI ODA. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Oh! Jeg har jo også is! :-D Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vanlig norvegia er ok én gang i måneden elns. Det holder. ZNORK. Vanlig norvegia og synnøve finden er ok så fremt det er veldig, veldig billig, men ellers er det kun jarlsberg og norvegia fyldig. Da får man i allefall litt smak. Men aller best nå om dagen er edamer-osten fra jula som var. Nå begynner den og bli virkelig god. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 au au au kneet verker. Mon tro om man ikke skal besøke doktormannen min snart. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jarlsberg ftw Finnes ingen som er bedre 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 au au au kneet verker. Mon tro om man ikke skal besøke doktormannen min snart. Skulle ikke du få operert det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Prøvde synnøve finden på ostesmørbrød i mikroen en gang. Den ble bare tørr og snerkete..rareste jeg har sett. Istedet for å smelte bare tørket den inn. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ostesmørbrød i mikroen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vanlig norvegia og synnøve finden er ok så fremt det er veldig, veldig billig, men ellers er det kun jarlsberg og norvegia fyldig. Da får man i allefall litt smak. Men aller best nå om dagen er edamer-osten fra jula som var. Nå begynner den og bli virkelig god. Nettopp spist meierismør og fransk brie og camambert. Helt supert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 au au au kneet verker. Mon tro om man ikke skal besøke doktormannen min snart. Skulle ikke du få operert det? Det stemmer, jeg står i kø (jeg satser på å snike i den køen, da det har skjedd på nytt :----D ) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 au au au kneet verker. Mon tro om man ikke skal besøke doktormannen min snart. Skulle ikke du få operert det? Det stemmer, jeg står i kø (jeg satser på å snike i den køen, da det har skjedd på nytt :----D ) Eyy, du kan få nret til en som heter Magne, han har å vondt overalt å skal opereres. Da kan dere jo diskutere hvor vondt dere egentlig har det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg har det ikke så vondt egentlig, kan jo nesten stå på benet. Er mer irriterende + at det fylles med væske da. Men væsken kan jeg jo få bruk for, tenk om jeg f.eks havner i en nødsituasjon og må tappe benet for vann og drikke det. :----D Edit: La til en smiley, så så det ikke så seriøst ut. Endret 9. september 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 øyh, bedre å drikke kne-væske enn å dø. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 LIKER Kan tenke meg at Slimda sin diett er Kneip brød med brun ost og cola, samt lit wow på kvelden Slimda sin diett består av kneipbrød, meierismør, skinkepålegg og norvegia. Seks slike brødskiver er lunsjen min på jobb nesten hver bidige dag. Godt er det læll. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har det ikke så vondt egentlig, kan jo nesten stå på benet. Er mer irriterende + at det fylles med væske da. Men væsken kan jeg jo få bruk for, tenk om jeg f.eks havner i en nødsituasjon og må tappe benet for vann og drikke det. :----D Edit: La til en smiley, så så det ikke så seriøst ut. Bear Grylls ftw Er man tørst så er det bare å stappe pikken i en slange å pisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg