Coa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det beste med trening er å se seg i speilet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det beste med trening er å se seg i speilet. Det er det, faktisk. Spesielt rett etter en treningsøkt. Jeg må alltid ta en titt i speilet i garderoben rett etter trening. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg filmer alltid treningsøktene mine. Alltid bar overkropp, sånn at det kan bli kos seinere på kvelden. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Army of Two: The 40th Day Brothers in Arms 3: Hells Highway Call of duty black ops Crackdown 2 DJ Hero inkl. Turntable Dragon Age: Origins (men PC-utgaven er bra) Halo Wars Medal of Honor Limited Edition NHL 11 Ninja Gaiden 2 Pure + Lego Batman Bundle Resident Evil 5 The Saboteur Wolfenstein Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg filmer alltid treningsøktene mine. Alltid bar overkropp, sånn at det kan bli kos seinere på kvelden. Tror ikke dine "sengeøkter" kan kvalifiseres som en treningsøkt. Dessverre. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har allerede Sumo for et år. Jaja, greit nok. Men, grei pris uansett, så fremt man liker coca cola. Ginecólogo Necrolamedor: Ikke smakt den enda. Tenkte meg en tur bort til Prix i morgen for å handle. Cola Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har windows noen funksjon for å simulere at en tast blir holdt inne? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ikke som jeg vet om. Tror nesten du må ha et tredjepartsprogram. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 1) Windows 98 hadde det, tror jeg. Jeg mener i alle fall jeg klarte å skru på slik at om du holdt inne en tast i fem sekunder eller noe, så registrerte ikke maskinen at du slapp før du trykket en gang til. Det var en plage, tok meg evigheter å få av igjen funksjonen. 2) Eplefe er slem. Hun lurer meg til å google ting for henne, "i tilfelle det er ekkelt". 3) Jeg er syk. Kan noen lage kakao og gi meg medfølelse? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg ligger nå i badekaret med skum og ansiktsmaske og hører på Enrique Iglesias. Jeg vet ikke hva slags grense jeg har passert, men jeg kan ikke si at jeg hater det :---D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg sitter og sidemyser på Idol. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ingen som ser på partilederdebatten? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 De kommer antagelig det samme som de sier hver eneste gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Partilederdebatt? Sinnssyk? Når Idol er på TV2? 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Partilederdebatt? Sinnssyk? Når Idol er på TV2? Jeg savner virkelig, virkelig en minus-funksjon enkelte ganger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg tror han troller... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg ligger nå i badekaret med skum og ansiktsmaske og hører på Enrique Iglesias. Jeg vet ikke hva slags grense jeg har passert, men jeg kan ikke si at jeg hater det :---D Soo, about that. Noen som er keene på å kjøre meg til legevakten? Sklei på badegulvet og fikk kneskålen ut av ledd (IGJEN!). Blir vel et knappe to uker på krykker igjen, hrmpf. Jeg har slått den tilbake, men dunker som faen i kneet nå. Endret 9. september 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg tror han troller... Jeg håper han troller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Og vet dere hva? I morgen er første episode av Skal Vi Danse! Helgen er komplett. Endret 9. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg