Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det finnes gode kalorier, og dårlige kalorier.... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Og det finnes kommaregler. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det finnes gode kalorier, og dårlige kalorier.... Legger seg som muskler gjør det uansett Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du trenger fortsatt proteinene dine gutt! 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 En Grandiosa Pepperoni inneholder ca 60 gram proteiner, det er nesten 40 % av det totale dagsbehovet mitt, dessuten inneholder den 1000 kalorier, noe som er litt under 1/3 av det jeg trenger daglig. Er ikke så ille egentlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det finnes gode kalorier, og dårlige kalorier.... Legger seg som muskler gjør det uansett Gjør det?? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Joda, jeg klager ikke, jeg spiser selv Grandiosa minst 1 gang i uka selv. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kan da for faen meg spise en god pizza da! Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Grandiosa en gang i uken? Herrefred, det hørtes kjedelig ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har ikke hatt grandiosa siden desember. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Grandiosa en gang i uken? Herrefred, det hørtes kjedelig ut. Du er kjedelig din bæsj. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Legg heller på noen kroner og kjøp forskjellige varianter av Big One. Da får du med sumo-kode og, sånn at du kan se fotball og stæsj i helgene. Og, på Prix er det tilbud nå. 6 pack 0,5 med cola og en Big One: Southern Chicken til 66 kroner eller noe. Finfin pris! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Oi. Må bare finne ut av hvor nærmeste Prix er nå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Legg heller på noen kroner og kjøp forskjellige varianter av Big One. Da får du med sumo-kode og, sånn at du kan se fotball og stæsj i helgene. Og, på Prix er det tilbud nå. 6 pack 0,5 med cola og en Big One: Southern Chicken til 66 kroner eller noe. Finfin pris! Jeg har allerede Sumo for et år. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Aldri sett pizzaen før. Var den god? Jeg har allerede Sumo for et år. Du kan gi meg kodene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du kan gi meg kodene. Du vet hva jeg krever i bytte. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har allerede Sumo for et år. Jaja, greit nok. Men, grei pris uansett, så fremt man liker coca cola. Ginecólogo Necrolamedor: Ikke smakt den enda. Tenkte meg en tur bort til Prix i morgen for å handle. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Legger seg som muskler gjør det uansett Gjør det?? Jadda Om ikke lenge er jeg hulken! Bare noen år til. Suverent for faen! Det var rimelig greit, passer bra at jeg handler på Prix, nå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Ser du er stolt av det bildet der Coa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg