b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Du har den på armen også, riiight? Yes.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 jeg syns at nie skal ha en sau på handa si! og jeg skal ha puppe-avataren min... overtrøtt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 jeg syns at nie skal ha en sau på handa si! Å gud. Der gav du meg nettopp svaret på hva den tanken i bakhodet som jeg aldri har fått tak i har vært. Ja, jeg skal blekke en sau på kroppen min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sauer er teite dyr. Liker de ikke helt =( Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sauer er teite dyr. Liker de ikke helt =( er b-real dyr så mye bedre? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sauer er teite dyr. Liker de ikke helt =( Jeg vurderer å bli fornærmert. Men sauer er jo søte. Lodne. Mye. Masete. Også så sosiale. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sauer er teite dyr. Liker de ikke helt =( er b-real dyr så mye bedre? Nå spør du jævlig teit mann Herr brun skal vist til sortland i morra, skal se om jeg kanskje klarer å ræke meg til sentrum så en kan få hilst på fyren Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvem er herr brun? hvem?! HVEM?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvem er herr brun? hvem?! HVEM?! Gonjiiiman (eller hva faen han nå kaller seg)..han er og vil alltid være herr brun.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvorfor akkurat "herr brun"? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 fordi det var hans tidligere alias. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvorfor akkurat "herr brun"? Gamle brukeren hans.Jada, jada, jeg legger meg nå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hvem er herr brun? hvem?! HVEM?! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eplefe, er du her å nerder nå igjen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eplefe, er du her å nerder nå igjen Mneeei. Jeg gikk liksom. For en stund siden. Og så gikk jeg igjen for to minutter siden. Og herregud. B-real, kan du banne meg til klokken fire? Hvis jeg ikke har fått sove til da skal jeg tillate meg selv forum, men inntil da. Bare. Kan du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eplefe, er du her å nerder nå igjen Mneeei. Jeg gikk liksom. For en stund siden. Og så gikk jeg igjen for to minutter siden. Og herregud. B-real, kan du banne meg til klokken fire? Hvis jeg ikke har fått sove til da skal jeg tillate meg selv forum, men inntil da. Bare. Kan du? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaoik... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Joda, sitter folka her å drøyer søvnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg