LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jobb som hva? Rov Pilot. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Rov Pilot. Som i spionfly over fiendens linjer? if so, i want ur babies Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Rov handler om alt annet enn himmelen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 WHY U NO FUN?!?! Ahhh, jeg føler meg sååå bra :love: Jeg elsker dere! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er gøy å vite at man skal til rimi om 1 time, deretter jobbe til kl 11... beste jobben man kan få i sitt liv Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 beste jobben man kan få i sitt liv Bra du liker jobben dun Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ingenting er vel mer deprimerende å stå i kassa og si hei hade Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ingenting er vel mer deprimerende å stå i kassa og si hei hade Jo. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Å sitte hjemme 24/7 uten å ha en jobb er mer deprimerende. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vel du har rett. Håper jeg får lære da, for da skal jeg rett til aberdeen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Å sitte hjemme 24/7 uten å ha en jobb er mer deprimerende. Indeed, har hatt et par slike perioder selv og det er noe av det kjedeligste jeg har gjort.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Å sitte hjemme 24/7 uten å ha en jobb er mer deprimerende. Jepp, men så lenge man forviller seg inn i virtuelle verdener og drømmer, så overlever man, selv om det er rimelig selvdestruktivt og fucker deg opp og gjør deg mindre motivert til å stå opp tidlig og få faste rutiner igjen. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva burde jeg velge bort fra denne lista? PC: Age of Conan: Hyborian Adventures Prototype Sonic Adventure DX Unreal Anthology Xbox 360: Army of Two: The 40th Day Brothers in Arms 3: Hells Highway Call of duty black ops Crackdown 2 DJ Hero inkl. Turntable Dragon Age: Origins Halo Wars Medal of Honor Limited Edition NHL 11 Ninja Gaiden 2 Pure + Lego Batman Bundle Resident Evil 5 The Saboteur Wolfenstein Wii: Metroid Other M Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Alt utenom NHL 11 og Resident Evil 5. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Alt utenom NHL 11 og Resident Evil 5. Støtter denne. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tenker mer på et par ting å velge bort. Det der er det jeg har minst lyst til å kaste ut vindu av alt det Absoluttspill.no har på lager. De skylder meg nesten 3000, har snakka med forbrukerådet, og forvekslet et titals mail med selskapet. Virker ikke som om pengene kommer i den nermeste fremtid, så har funnet ut at å skrape sammen noen spill til en verdi av det de skylder meg, og få dem til å gi meg det istedet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg tror jeg hadde gått på veggen og blitt gal hvis jeg ikke hadde hatt jobb eller skole å gå til. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg tror jeg hadde gått på veggen og blitt gal hvis jeg ikke hadde hatt jobb eller skole å gå til. Det tenkte jeg også, helt til jeg hadde gått 2 dager på skolen. Da tenkte; hvor deilig hadde det ikke vært om jeg ikke var tvunget til å komme hit? 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er det ikke alltid sånn? Etter en lang sommerferie ser man gjerne fram til å fortsette å studere igjen, men man går fort lei. Å skrive rapporter, lese til eksamener, holde fremføringer osv. er ikke bare bare! Samtidig kan man bli lei av å traske hjemme også. Spesielt om man ikke har så mye penger å rutte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg