L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nurse! We have an emergency! Need 1l of coffee in my veins stat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva er greia med "det var helt likt, bare annerledes". Aaaaannååååing. wat Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tips til hva ca. 10 tørste norske mannfolk kan gjøre i Bangkok på julebord? Jeg vet hva dere tenker, og har selvsagt allerede planlagt ladyboy-show. Det er alle med på! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Finner det overalt. "det er fungerer akkurat som *insert something random*, utenom *insert lang oppramsing*". Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ZHERE WILL BE ORDER! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mulighet for å skru av at man får mail hver gang man får en PM? Mail-innboksen blir jo spammet ned ettersom jeg er så sykt populær etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 ZHERE WILL BE ORDER! Ich bin Ausländer und spreche nicht gut Deutsch.Ich bin Ausländer und spreche nicht gut Deutsch. Bitte langsam, Bitte langsam, Bitte sprechen Sie doch langsam. Ich bin Ausländer und spreche nicht gut Deutsch. Mail-innboksen blir jo spammet ned ettersom jeg er så sykt populær etc. Prins Abduhlla al Zahara og hans avtroppende finansminister teller ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mail-innboksen blir jo spammet ned ettersom jeg er så sykt populær etc. Prins Abduhlla al Zahara og hans avtroppende finansminister teller ikke. Øyh! Han betrodde faktisk MEG (og bare meg i følge han) og jeg kommer til å bli mega-rik når han fører over penger, jeg skulle bare sette kontoen til disp et par dager. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vil du tro jeg faktisk har møtt en som har klart å gå på en sånn smell? Jeg trodde de bare eksisterte i internettaviser og aldershjem. Men, neida. De finnes IRL også. Det var hardt å motstå trangen til å finne en avis og slå ham gjentatte ganger på det som hos andre kalles hodet. Jeg mener - HALLO! - det bør lyse et par varsellamper der inne et sted. Hvor møtte jeg ham? NAV. Hvor ellers liksom? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det var vel sikkert et kjempegodt tilbud som aldri kunne så feil. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Noen andre som har lagt merke til hvordan "+"-bruken nesten overbrukes på de ikke-tekniske seksjonene av diskusjon.no, mens det er altfor lite bruk på de veldig tekniske seksjonene som programmering etc.? Kjedelig 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hell yea! 9 feil på bil teori eksamen! Ellers gikk intervjuet STRÅLENDE! Veldig positive var de også. Håper jeg får jobben og blir rik. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jobb som hva? Hesteinsaminator Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jobb som hva? Hesteinsaminator Pft, det hadde jeg gjort gratis! Hvorfor tror du jeg har 2 forbanna hester uttafor? Aaaah, sprit + vival Endret 9. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Faen som jeg avførte! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Faen som jeg avførte! Jeg også, men det var vel maten du lagde til meg. Don't get me wrong, jeg elsker at du gjorde det for meg, men neste gang, steik kjøttet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det var ikke kjøtt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det var ikke kjøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg