LithitiumS Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Gud så morsom! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Haha hva er det til middag da? Hamburgere, vel! L4r5: Syntes ikke den var morsom Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tomt for kaffe på kontoret. Så det er riktig som de sier altså, at dommedag snart er nær. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Mornings, folk og fe! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du mener "God morgen, bundy og necro-brødrene?"..for det er egentlig bare de som er igjen her og spammer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Jeg har rekrutert kvittering da Og du, deg trengte jeg ikke rekruttere engang, du spammer uansett Endret 9. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nope, tråden er ute av mine innlegg. Graver den frem fra Siste 24 timer en gang om dagen..og da ser jeg kvittering, bundy, necro, necro, side opp og side ned. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Du mener "God morgen, bundy og necro-brødrene?"..for det er egentlig bare de som er igjen her og spammer. Jeg er her, men det er ikke så gøy som før Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Nope, tråden er ute av mine innlegg. Graver den frem fra Siste 24 timer en gang om dagen..og da ser jeg Du lyver. Aaaah'! Mornings Endret 9. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bytex, om det er så fælt at bundy og necroene har "tatt over kafeen" så får du ta den tilbake. Jeg for min del har planer om å lene meg pent tilbake og takke for distraksjonene i dem. Jeg hater analyse. Hvor ble det av lesergleden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 L4r5: Syntes ikke den var morsom thisiswhyicutmyself.jpg Hvor ble det av lesergleden? Den var ikke mulig å kvantifisere i nasjonale prøver så den har blitt effektivisert bort. Jeg er her, men det er ikke så gøy som før Du tripper. 'Twas never any good. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Vel, sånn seriøst sett. Tøsing er jo ikke lovlig (etter reglene i førstepost), men føler at reglene for akkurat det er rimelig løst. Men, det er jo bare for andre å begynne å snakke også, selv om det kan være vanskelig når to stk driver å har en intens diskusjon om hvems e-penis er størst. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 FU L4r5, det er meningen du skal gi meg håp. Jaja, jeg har nå i alle fall funnet meg en ny bok jeg vil lese. "Tvilstilfelle" av Bing og Bringeværd. Eller noe. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) FU L4r5, det er meningen du skal gi meg håp. Skal gi deg håp jeg! Her: www.youtube.com/watch?v=bNNfAuMq-M0(Det er ikke en rickroll. No joke.) Endret 9. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Vel, sånn seriøst sett. Tøsing er jo ikke lovlig (etter reglene i førstepost), men føler at reglene for akkurat det er rimelig løst. Men, det er jo bare for andre å begynne å snakke også, selv om det kan være vanskelig når to stk driver å har en intens diskusjon om hvems e-penis er størst. Trenger ingen diskusjon, min er størst L4r5: Syntes ikke den var morsom thisiswhyicutmyself.jpg Hele tråden var barnslig Så barnslig, det var ikke morsomt engang. Endret 9. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 FU L4r5, det er meningen du skal gi meg håp. Skal gi deg håp jeg! Her: www.youtube.com/watch?v=bNNfAuMq-M0(Det er ikke en rickroll. No joke.) Jeg sitter midt i timen, uten høruser. Don't think so. 8D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Tomt for kaffe på kontoret. Så det er riktig som de sier altså, at dommedag snart er nær. Nurse! We have an emergency! Need 1l of coffee in my veins stat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hele tråden var barnslig Relatert rebus: pluss minus hovedstad pluss pluss Det er mulig rebusen går deg over hodet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Kan umulig være komfortabelt å bli fista med rambokniv. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva er greia med "det var helt likt, bare annerledes". Aaaaannååååing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg