Vowels Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Måtte stå opp klokken seks i dag, burde ikke vært lov å starte forelesning klokken åtte. Sovnet greit fort, plutselig var det femten min igjen av foredraget. e:Bare så jeg ikke virker som verdens dårligste student. Vært på skolen i åtte timer i dag, tror jeg allerede nå har lest mer enn jeg gjorde et helt år på sosiologi Endret 8. september 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Haha, glemte at jeg hadde forelesning klokken åtte selv, så var ikke i seng før klokken tre i natt, noe som ga meg litt under tre timer søvn. Kom, så, dro hjem og la meg til å sove. Våknet først for tre timer siden. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Måtte stå opp klokken seks i dag Det gjer eg annakvar dag. Ellers er det 7. I helga er eg i senga omtrent konstant. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Man blir plutselig utrolig slapp når starter med studiene. Husker jeg sto opp klokken seks alle årene på vgs. Nå er jeg bitter om forelesningen starter ti. Til og med fått vært på jobb i dag, sett biler2 på kino. Terningkast 6 siden jeg følte meg som en fireåring i kinosalen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 I dag fikk jeg regning for at jeg ikke hadde møtt opp til en legetime jeg ikke ante at jeg hadde en gang. Da klager du. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) L4r5 Jeg og bundy lager en sopp på 70x70 blokker og max blokker opp . Har dere lagd noe større? Skal ta bilteori-eksamen, intervju,og deretter jobbe resten av dagen. Fin start på helgen? Endret 8. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ej trur at ho elska mej på maile der sto det I love you, Geir! Ej ekje god i engelsk så ej håpe at ej ikkje teke feil /synge med Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Trenger litt kjapp hjelp: Skal printe ut cv'en min, men klarer ikke å få det beint... altså det blir bare hulter til bulter. Og så står det et 1 tall nederst på siden, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Du klarer ikke å skrive ut CV-en din rett? Er orginalen skeiv, eller hva? Tallet nederst er vel sidetallet? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Du klarer ikke å skrive ut CV-en din rett? Er orginalen skeiv, eller hva? Tallet nederst er vel sidetallet? Ja det blir skeivt og stygt... Ja, men hvordan får jeg vekk det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kommer ann på programmet du bruker. Skal være innstillinger under utskriftsalternativer hvor du kan aktivere og deaktivere elementer med utskriften. Om du kunne tatt et skjermbilde av utskriftsvinduet, kunne jeg nok bistått nærmere. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Trenger litt kjapp hjelp: Skal printe ut cv'en min, men klarer ikke å få det beint... altså det blir bare hulter til bulter. Og så står det et 1 tall nederst på siden, hva kan jeg gjøre? merkelig, og ting ser helt fint ut på pcn? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg bruker word.. det ser helt fint ut på pc ja.. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg klarte det visst alene takk for hjelp uansett Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Av ren nysgjerrighet, hva var galt? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen som vil gi meg invite til skypesaken? Vowelslol Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Av ren nysgjerrighet, hva var galt? Vet ikke, men jeg tok på forhåndsvisning, og da så det helt annerledes ut.. så da måtte jeg "rygge" litt her og der, så ble det bra. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg vil også være med på Skype. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 L4r5 Jeg og bundy lager en sopp på 70x70 blokker og max blokker opp . Har dere lagd noe større? Vi har en pyramide på 169*169 blokker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg vil også være med på Skype. Jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg