Nie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Si at tålmodigheten min har tatt slutt så han får kald middag/kvelds. Hovrdan fucket? Han kommer på neste buss, eller noe. Og jeg ser ikke det ordet du har nederst til høyre, skjult bak plusstullet. Hahahaha. Vel, jeg sitter på Skype med resten av forumkafeen, så bare å bli med. Det er ikke snillt å fryse ut noen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Og jeg ser ikke det ordet du har nederst til høyre, skjult bak plusstullet. Det er nettleseren din som er bugget. Jeg ser det ypperlig. Det er ikke snillt å fryse ut noen. "det er bare å bli med" er da vel ikke utfrysing? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Hahahaha. Vel, jeg sitter på Skype med resten av forumkafeen, så bare å bli med. Add meg! Jeg har aldri snakket med en sunnmøring før, så dette blir et stort gjennombrudd i livet mitt. Endret 8. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Og jeg ser ikke det ordet du har nederst til høyre, skjult bak plusstullet. Det er nettleseren din som er bugget. Jeg ser det ypperlig. Det er ikke snillt å fryse ut noen. "det er bare å bli med" er da vel ikke utfrysing? 1) Sikker på at det ikke er valget av skin? 2) Nei, jeg siktet mer til den "resten av forumkafeen"-greia. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vel, er en bunch der fra forumkafeen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nå som jeg har lagt på ansiktsmaske, ser jeg skummel ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvis du krever at det heter "hytten", kan jeg kreve at det heter "et kjeks". Hva skjer med «et kjeks» i flertallsform, da? Har alltid lurt på det der. Et kjeks. Mange kjeks. For meg, er dette 100% naturlig. Hver gang jeg hører noen si "en kjeks", går varsellampene hos meg. Jeg mener Slimda vil ha kjeks? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det er innlysende at Slimda har lyst på kjeks. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Slimda wants a cracker. CRAAWWW!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 I min dagligtale, er begge hunkjønn, men så igjen ... Trondhjemsk har jo morsomme ord som bila, som går fra å være hunkjønn i de fleste former til hankjønn på bestemt flertall. Din dagligtale telles ikke når du kaller trøndersk for «trondhjemsk». Trøndersk og trondhjemsk er to vidt forskjellige ting. Trondhjemsk er en del av trøndersk som snakkes av de finere folkene i Trondheim. Det er en lokal variant av fintrøndersk. I alle fall det jeg ble lært for 4 år siden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Såeh, hva er greia med alle som har lagt til "waits for Alice" i nicket a? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det er en hyllest til Tom Waits for Alice som gikk av som Administrator. 2 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 In other news; Kake er godt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har kjøpt rødvin og skal lage en deilig pastarett. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Herlighet så fort denne dagen har gått unna, merker jeg har fått nok av fri etter et par uker. Hva skjer her da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Veldig lite. Må for faen starter med lekser snart. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har ikke lekser i dag. Og ikke ork til å gjøre lekser som er til etter helga. Og ikke barnevakt i morgen. This gonna be fun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Og jeg ser ikke det ordet du har nederst til høyre, skjult bak plusstullet. Skjønner ikke hva du snakker om, ser normalt ut her i alle fall. Sikker på at det ikke bare er hos deg? In other news; Kake er godt! Er det? Hvilken? In other news, jeg kan lage god mat hvis jeg vil. Fuck heimkunnskapslæreren min som gav meg 4. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er gått inn i en mode hvor jeg snoozer altfor mye og aldri rekker å spise frokost om morgenen. Dislike! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har ikke spist frokost siden barneskolen, og selv der brukte jeg å hoppe over den. Frokost er oppskrytt, du klarer deg like fint (kanskje bedre?) uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg