Muggkaare Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 FINEST VÆR HER PÅ ENSJØ! Fy faen så dårlig! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Den var så dårlig at den drepte hele tråden for en halvtime. Supervær i Bodø i dag. Har hatt tidenes herligste joggetur. Åååh, det føles så godt! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg skal lage meg middag. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Artige.no leverer kvalitet hver jævla dag! Wuhu Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg skal lage meg middag. Tar det for gitt at du lager til meg også. Hva spiser vi? 1 Lenke til kommentar
kjelljforgard Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan nokon seie meg korleis eg startar eit inlegg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tar det for gitt at du lager til meg også. Hva spiser vi? Jeg er ungkar som bor alene. Det er enkle måltider her i hus. Karbonader med nåkkå attåt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg regner med du mener tråd. Og jeg stemmer for å prøve "start ny tråd" nede til høyre. For eksempel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan nokon seie meg korleis eg startar eit inlegg? Et innlegg? Du har nettopp laget et innlegg. Tenker du på å starte en egen tråd? Du åpner kategorien du vil poste den i, så har du nok en knapp ovenfor emnene der hvor du kan starte din egen,. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er ungkar som bor alene. Det er enkle måltider her i hus. Karbonader med nåkkå attåt. Tja. Er vel ikke så altfor verst, det. Jeg kan lage noe superinteressant å ha attåt mens du tar deg av de karbonadene. Førstemann å bli ferdig! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dårligste dagen på lenge. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dårligste dagen på lenge. Hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Skal på hytta til mandag, så jeg må tilbringe hele helgen alene uten venner og jeg får ikke sett fotballkamp! Nå som det endelig hadde startet igjen med PL. Huff og huff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg regner med du mener tråd. Og jeg stemmer for å prøve "start ny tråd" nede til høyre. For eksempel. Be Lars dra seg hjem Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tja. Er vel ikke så altfor verst, det. Jeg kan lage noe superinteressant å ha attåt mens du tar deg av de karbonadene. Førstemann å bli ferdig! You're on! Skal på hytta til mandag, så jeg må tilbringe hele helgen alene uten venner og jeg får ikke sett fotballkamp! Nå som det endelig hadde startet igjen med PL. Huff og huff. Jeg må innrømme at det hørtes svært behagelig ut. Å slappe av på en hytte uten mas og kjas fra andre mennesker og TV. Mmm...! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg må innrømme at det hørtes svært behagelig ut. Å slappe av på en hytte uten mas og kjas fra andre mennesker og TV. Mmm...! Jeg må nesten si meg enig. Veldig enig, faktisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg må innrømme at det hørtes svært behagelig ut. Å slappe av på en hytte uten mas og kjas fra andre mennesker og TV. Mmm...! Det er ikke behagelig i det hele tatt, skal jeg si deg!!! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Slutt å whine, du er jo stor jente, kan jo bestemme om du vil på hytta eller ikke? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nei, jeg er så lite med familien så nå var det på tide. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Da er det jo ihvertfall ikke noe vits å whine! Savner mor og far jeg :') Ta meg et besøk snart ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg