Quote Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Shit, satt i stuen og så på TV da jeg hørte et forferdelig smell. Hele huset dirret, og jeg tenkte bombe med en gang. Gikk ut inngangsdøra, og der stod naboen også for å se hva det var. Han lurte nesten på om det hadde kjørt en bil inn i veggen hans. Tror ikke det er sprengningsarbeid på gang.. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Frisk nok til å gå ut = frisk nok til å drikke øl på Kvarteret. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Da kan vi konstatere at toalettpapir selger. Godt! Ellers så er Tornerose bare en flink selger. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Thinkgeek hadde ikke så mye og tshirthell hadde ikke noe passende. Kva ser du etter? Er egentlig ikke helt sikker..? Jeg har aldri kjøpt noe babygreier før, men "sjefen" min har blitt pappa og jeg har lyst til å kjøpe noe. Da kan vi konstatere at toalettpapir selger. Godt! Ellers så er Tornerose bare en flink selger. Toalettpapir var noe av det vi måtte fylle på mest av på Bunnpris, og ikke fordi hylla var liten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er sikker på at søstra til Datasmurf stapper BHen full av dopapir for å vise seg frem. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er sikker på at søstra til Datasmurf stapper BHen full av dopapir for å vise seg frem. Det er veldig mange som gjør det, faktisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Som i denne musikkvideoen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg kjente nettopp hjernecellene mine dø, en og en. Sangen var heldigvis ikke lang nok til å rekke å kverke alle, da. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hjelp meg (jagar)flynerdar, det kom to jagarfly rett over skulen i dag i 10-11-tida, maks 150 meter frå bakken. Ser på wikipedia at F-16 er i bruk, men dei såg jaggu ikkje ut som eitt F-16. Likna meir på Lockheed Marting F-35 eller F-22, mtp haledesignet (twin tail=. Resten fekk ikkje eg sett så godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg kjente nettopp hjernecellene mine dø, en og en. Sangen var heldigvis ikke lang nok til å rekke å kverke alle, da. Jeg syns sangen er morsom jeg. Skal jo ikke tas seriøst. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 No kidding, Slimda. Videoen var morsom, eneste grunnen til at jeg klarte å lide meg gjennom hele greia. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er du mer fan av denne da? 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Vil noen se det legendariske skyskraper prosjektet til meg og bundy i mc? Består av flere gigantiske skyskrapere og huler som er større enn skjermen din. og ganger som går halvveis over mapet. omg omg ip: mc.hardwork.no kontakt: Kvitteringen, bbundy for veiledning hadebra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nei, egentlig ikke i det minste interessert. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er du mer fan av denne da? er ikke det der han ray william.. typen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 er ikke det der han ray william.. typen? óg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg digget den. Ekte kjærlighet und stuff. 8D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fint vær i Oslo, men må si at syndefloden for et par dager siden var mer sjarmerende. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fint vær i Oslo, men må si at syndefloden for et par dager siden var mer sjarmerende. Fint vær her rett utenfor Oslo også. Er vel flere uker siden det har vært fint vær en hel dag uten noe regn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg