Gyr0 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg mistenker Olav Thon å være sunnmøring når det kommer til lønninger, fordi han er kjent for å være forsiktig. たくさんお金もらいたかったのに Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Haha, tuller du? Til og med bestefaren min er jo mer virksom enn det der, og han pensjonerte seg for 15 år siden. Det er IT-sjefen min. Han er en gammel dinosaur. たくさんお金もらいたかったのに 人間のように動作することを学ぶ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 hei og hå! God morgen alle sammen! Våknet med en eller annen lykkerus Logg på minecraft, har fiksa 2 nye tårn, dvs vi har 5 tårn Svæære jævler du er gal!!! skal bare gå tur med hunden så er tilbake halv 1 ca. Hunden ligger inntil meg i sofaen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Han er halling. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ikke forveksle Olav Thon med IT-sjefen min. Det er to forskjellige individer. Olav Thon nekter forsåvidt å bruke datamaskin. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) du er gal!!! Jo større jo bedre går ikke ann å bygge lengre opp, på noen av dem Endret 8. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Olav Thon nekter forsåvidt å bruke datamaskin. En hotelleier som nekter å bruke datamaskin? Hvordan fungerer det i dagens teknologiske verden? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 En hotelleier som nekter å bruke datamaskin? Hvordan fungerer det i dagens teknologiske verden? Han har sekretærer og andre folk som gjør all jobben. Han bare sitter på toppen og bestemmer. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 人間のように動作することを学ぶ haha, hva?? du er gal!!! skal bare gå tur med hunden så er tilbake halv 1 ca. Hunden ligger inntil meg i sofaen Jeg glemte helt at hunden var her i stad. Helt til jeg hørte en skikkelig lat gryntelyd fra under dyna. Ingen fare for å gå tur her nei ! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har tråkket på ansiktet til Lemons hund. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Han bare sitter på toppen og bestemmer. Litt av et liv!!! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Faen så kaldt det var i dag tidlig. Våknet i fosterstilling av kulden, og når jeg går ut er det FROST på bilrutene! Omg. Dislike. Mens her er det varmt om nettene og hele 8 grader her i morges. Sånt liker man. Meldt 16 grader til kvelden. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 人間のように動作することを学ぶ haha, hva?? Hmm, jeg husker ikke hva jeg skrev, men om jeg oversetter tilbake til engelsk blir det rimelig frekt: Learn to behave like a human Hva var det jeg skrev?... Hmm... Han bare sitter på toppen og bestemmer. Litt av et liv!!! Fyren har kontroll, tro det eller ei. Han har stålkontroll over hvem som jobber på hovedkontoret. Mitt første julebord håndhilste han på meg og sa "du er ny du, ikke sant?". Jeg har tråkket på ansiktet til Lemons hund. Hundemishandler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 hunder er hadde det vært noe annet enn å lufte hunden, hadde jeg stoppet kvittering, han har ikke tid til annet enn minecraft, fordi jeg sier det! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg savner å ha hund. Fyren har kontroll, tro det eller ei. Han har stålkontroll over hvem som jobber på hovedkontoret. Mitt første julebord håndhilste han på meg og sa "du er ny du, ikke sant?". Wow. All respekt for Olav Thon. Begynner ikke fyren å bli nærmere 100 år gammel nå? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg savner å ha hund. Jeg også. Hadde ei Leonbergertispe med navner Ronja. 10 år ble hun, før vi måtte gi henne sprøyta. Wow. All respekt for Olav Thon. Begynner ikke fyren å bli nærmere 100 år gammel nå? Fyren er 88 år, og har det ganske så flott. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette blir en lang dag merker jeg. Må frem med lake av raffinert sukker, e-stoffer og koffein for å få detta til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det hørtes digg ut. Raein er latterlig fett. Normal Norvegia og Synnøve Finden er drøyt stusselig. FOrstår meg ikke på folk som kun kjøper de når de skal ha ost. Herrefred! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Dette blir en lang dag merker jeg. Må frem med lake av raffinert sukker, e-stoffer og koffein for å få detta til. Har ikkje du og solstråla det kjekt i lag? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Pleier jenter i førsteklasse vgs å være helt blåst i hode eller har jeg bare vært her alt for lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg