Mchansern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 hvilken bil har du hans? Bil? Nei, jeg er altfor redd for å kjøre, tør ikke bevege meg ut i trafikken. Her går det i Sosialismens blå tog (trikk) og de fine røde legoklossbussene Jeg bor jo innenfor Oslos bygrense. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 jeg fikken ide Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 DU ER IKKE KUL, KVITTERING! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Yahoou ! Jeg ble kalt inn til intervju til jobb i Oslo ! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) DU ER IKKE KUL, KVITTERING! har jeg noen gang sagt det? Er du kul kanskje? Gratulerer Gyr0 Endret 8. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gyr0: Gratulerer! Hvor har du søkt jobb? Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 har jeg noen gang sagt det? Er du kul kanskje? Det har du mest sannsynelig sagt en eller annen gang, og ja, jeg er meget kul. Suveren! Nå skal jeg snart tusle ned/opp på butikken. Må handle en hvitost og store mengder melk. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Takker! Kundekonsulent/Saksbehandler i Viking, arbeidssted på fornebu. Får jeg jobben blir det en ny innbygger i Oslo ! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) jeg har aldri sagt at jeg er kul, og hva vil du betegne som "kul" ?. Kom med håndfaste beviser før du dømmer meg. Gyr0@ viking tauefirma eller viking fotballklubb? Endret 8. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Yahoou ! Jeg ble kalt inn til intervju til jobb i Oslo ! Grats! Gyr0: Gratulerer! Hvor har du søkt jobb? Sjefen min trengte noen å pusse skoene hans, så jeg sendte en mail på hans vegne, men ikke fortell det til han... Endret 8. september 2011 av Slimda 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gyr0: Spennende. Lykke til! Slimda: Da skulle du ikke ha skrevet det her, vettu! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Oh snap! *edit* Tror du han ser det nå? Endret 8. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 jeg har aldri sagt at jeg er kul, og hva vil du betegne som "kul" ?. Kom med håndfaste beviser før du dømmer meg. Jeg trodde du forsto at jeg tulla. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 jeg har aldri sagt at jeg er kul, og hva vil du betegne som "kul" ?. Kom med håndfaste beviser før du dømmer meg. Gyr0@ viking tauefirma eller viking fotballklubb? Tauefirma Yahoou ! Jeg ble kalt inn til intervju til jobb i Oslo ! Grats! Gyr0: Gratulerer! Hvor har du søkt jobb? Sjefen min trengte noen å pusse skoene hans, så jeg sendte en mail på hans vegne, men ikke fortell det til han... Er det Olav Thon det er snakk om så skal jeg forlange grov lønn, for det har han jammen råd til. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 ikke lett å forstå det når du skriver i caps og utropstegn. Sarkasme/ironi på internett kan være vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Er det Olav Thon det er snakk om så skal jeg forlange grov lønn, for det har han jammen råd til. Jeg mistenker Olav Thon å være sunnmøring når det kommer til lønninger, fordi han er kjent for å være forsiktig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Oh snap! *edit* Tror du han ser det nå? Henger sjefen din ofte i Forumkaféen? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tenkte ikke på sjefen min, men på Gyr0. Sjefen min er 66, er blind på ett øye, ser nesten ikke på det andre, og syns slike sosiale greier på datamaskiner er noe tull. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 hei og hå! God morgen alle sammen! Våknet med en eller annen lykkerus Logg på minecraft, har fiksa 2 nye tårn, dvs vi har 5 tårn Svæære jævler Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sjefen min er 66, er blind på ett øye, ser nesten ikke på det andre, og syns slike sosiale greier på datamaskiner er noe tull. Haha, tuller du? Til og med bestefaren min er jo mer virksom enn det der, og han pensjonerte seg for 15 år siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg