felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 What. Det er jo absurd. Neida! Skolen sparer jo massevis av penger ved å ansette blondiner uten utdanning, så dette er bare akkurat slik det skal være. Du får nesten komme på forumet med flere geniale ord lærerene dine har. Alltid morsomt å få en oppdatering på den forfallende skolen vår. Joda, gullkornene ryr på. Skal begynne å ta notater jeg kan dele med omverdenen. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 My bad, fyrte meg en jonas i stad så er litt surrete. e: Neimen ikke sikker på om jeg skal jobbe som lærer. Får en master i historie så kan gjøre litt forskjellig Kunne ønske jeg hadde hatt en lærer som deg da jeg gikk på skolen. Aww :!: Aner ikke om jeg egner meg spesielt godt som lærer. Må få ordnet litt på livsetikken min kanskje. God natt alle sammen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg venter i spenning, Vida. *edit* Oj, rundt tall gitt. Endret 7. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Faktisk så jeg en skrivefeil av deg tidligere i dag. Et sikkert tegn på tretthet er når man ikke aner hva man selv snakker om. Kom deg i seng, jente. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Faktisk så jeg en skrivefeil av deg tidligere i dag. Et sikkert tegn på tretthet er når man ikke aner hva man selv snakker om. Kom deg i seng, jente. Jeg er jo i seng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er i seng? Fortell mer... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Jeg skrev et nokså langt innlegg her, men det forsvant grunnet et uheldig tastetrykk. tl;dr-versjon: Et reellt fokus på skikkelig matematisk forståelse, faset ut store deler av norskfaget og erstattet med et eget litteratur- og historiefag, gjort sidemål valgfritt, splittet ungdomsskolen, sørget for at kritikk ble en langt større del av skoleverket, forkortet og konkretisert yrkesfag, styrket kontrollorganet (omtrent som de nasjonale prøvene prøver på), satt skikkelig krav til lærere (dvs sparken om jobben er for dårlig med dertilhørende kompensasjon (lønn etc som videre vil gjøre yrket mer attraktivt)) og styrket engelskundervisningen ved å forandre dens form fra kjip pugging og skrive et ord 10 ganger i bøker til en variant som fungerer. Selvfølgelig ville dette skjedd over lengre tid, en for brå forandring ville ikke fungere. Og jo, jeg ville eliminert gratisprinsippet. Det er underforstått at det er snakk om 1. klasse til VGS. Endret 7. september 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg er jo i seng. Sov. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg skrev et nokså langt innlegg her, men det forsvant grunnet et uheldig tastetrykk. Nuub. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Neida! Skolen sparer jo massevis av penger ved å ansette blondiner uten utdanning, så dette er bare akkurat slik det skal være. Kva trinn er du på? Ufaglærte vikariat trur eg er eit naudsynt onde, men ein må jo kunne forlange at dei ikkje skal ha rettskriving og språkforståing som ein litt tungnem fjerdeklassing, når dei skal lære vekk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei, nå skal jeg sove også. God natt <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er underforstått at det er snakk om 1. klasse til VGS. Mao, Grunnskolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 hei alle. Hei. Er i seng? Fortell mer... Jeg ligger.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Herlig! Fant meg noe digg, chill elektronisk ambient / drone å høre på i sted. 5 album. Gratis fra artisten. Conelrad. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er underforstått at det er snakk om 1. klasse til VGS. Mao, Grunnskolen. VGS er ikke grunnskole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg er jo i seng. Sov. Greier ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du sa til VGS. Da er det lett å anta at du mener 1-10 klasse, og så stopper det når du kommer til VGS. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg skrev et nokså langt innlegg her, men det forsvant grunnet et uheldig tastetrykk. tl;dr-versjon: Et reellt fokus på skikkelig matematisk forståelse, faset ut store deler av norskfaget og erstattet med et eget litteratur- og historiefag, gjort sidemål valgfritt, splittet ungdomsskolen, sørget for at kritikk ble en langt større del av skoleverket, forkortet og konkretisert yrkesfag, styrket kontrollorganet (omtrent som de nasjonale prøvene prøver på), satt skikkelig krav til lærere (dvs sparken om jobben er for dårlig med dertilhørende kompensasjon (lønn etc som videre vil gjøre yrket mer attraktivt)) og styrket engelskundervisningen ved å forandre dens form fra kjip pugging og skrive et ord 10 ganger i bøker til en variant som fungerer. Selvfølgelig ville dette skjedd over lengre tid, en for brå forandring ville ikke fungere. Og jo, jeg ville eliminert gratisprinsippet. Det er underforstått at det er snakk om 1. klasse til VGS. Joda, skal si meg enig i mye av det du skriver her. Du ville eliminert gratisprinsippet? Hvorfor? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg er jo i seng. Sov. Greier ikke. Virker som du prøver veldig hardt... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg