L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Prøver å finne en ny jente. Lykke til da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Kjedelig å sitte hjemme en lørdags kveld.. Jaja.. Får veie opp med litt Prison Break. Hva gjør dere a? Fredag. 8D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Prøver å finne en ny jente. Lykke til da. Jo takk, men er ikke det letteste. Alle jentene her i Steinkjer er enten opptatt med type, eller av hest. Jeg er ikke spesielt glad i typer, og er allergisk mot hest. Then what? :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Jo takk, men er ikke det letteste.Alle jentene her i Steinkjer er enten opptatt med type, eller av hest. Jeg er ikke spesielt glad i typer, og er allergisk mot hest. Then what? :/ Slutt å begrense deg til arten Homo Sapiens. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 i dag tar eg det heilt med ro, fredag er trossalt slappeavforannpcendagen min! i mårra skal eg kanskje på fest, vi får sjå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Prøver å finne en ny jente. Lykke til da. Jo takk, men er ikke det letteste. Alle jentene her i Steinkjer er enten opptatt med type, eller av hest. Jeg er ikke spesielt glad i typer, og er allergisk mot hest. Then what? :/ Bare plukk med deg ei ven taus, og hvis noen protesterer, utfordrer du han til holmgang og kaster liket hans på sjøen, før du tar med deg kvinnfolket hjem. De tradisjonelle verdier må bevares. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 yay! har fått meg ny avatar, hva synes folket? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 yay! har fått meg ny avatar, hva synes folket? Jeg har sett verre, men jeg kan i utgangspunktet ikke fordra at folk bytter avatar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Er det en mannerumpe? For det var det jeg trodde først, og jeg får meg ikke til å se det som en dame heller. edit: Zealuu, god idé. Nå om jeg bare var sterk nok til å vinne holmgang mot en fjortis med sprettkniv. L4r5, men jeg finner ingen andre hetero sapiens enn meg, og jeg er ikke så gira på å humpe rundt med evt. neandertalere jeg skulle finne. Endret 29. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 yay! har fått meg ny avatar, hva synes folket? I have seen far more comely hindsides. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Datasmurf: haha er nok ei kvinnerumpe du, fant den i babethreaden.. men ble litt fucka lysforhold på den etter reseizinga (brukte ei nettside til det) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hva er det med å ha rumper i avataren? Jeg begynner å bli lei av at fokuset forsvinner fra hva nå enn folk skriver. oO Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Rumper er phett. Neida, vet ikke hvorfor folk(inkludert meg) har det jeg, følte bare at jeg trengte en ny avatar, og det var det enkleste jeg kunne fikse på kort tid Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Hva er det med å ha rumper i avataren? Jeg begynner å bli lei av at fokuset forsvinner fra hva nå enn folk skriver. oO Rumper i avataren all the way.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Kjedelig å sitte hjemme en lørdags kveld.. Jaja.. Får veie opp med litt Prison Break. Hva gjør dere a? fredagskveld(natt) faktisk Haha, trodde faktisk det var lørdag. Blir alltid en lang helg når man er ute på torsdag.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Rumper er phett. Neida, vet ikke hvorfor folk(inkludert meg) har det jeg, følte bare at jeg trengte en ny avatar, og det var det enkleste jeg kunne fikse på kort tid Prøv heller å finne en avantar du føler representerer DEG! Så med andr ord: Bytt om du ikke ser på deg selv som en skikkelig ræv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hmm. Kanskje jeg bare skal ta bilder av meg i g-string og legge ut på Nettby, Blink, biffit, Hei, Alias etc og være åpen og ærlig som en kontaktannonse i avisa. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Lang helg høyrast no ganske bra ut. får begynne å gå ut på torsdager eg og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hmm.Kanskje jeg bare skal ta bilder av meg i g-string og legge ut på Nettby, Blink, biffit, Hei, Alias etc og være åpen og ærlig som en kontaktannonse i avisa. For hele Norges psykiske helse sin del så ber jeg deg la være. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hva er det med å ha rumper i avataren? Jeg begynner å bli lei av at fokuset forsvinner fra hva nå enn folk skriver. oO Tror ikke det er sånn at alle glor på avatarene i stedet for å lese posten... Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg