felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tøv, tviler på at mange er eksplisitt uenig i det (vel, med unntak av SV), men det er ikke det som er spørsmålet. Spørsmålet er hvordan? Det får du spørre om i skoledebatten. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 My bad, fyrte meg en jonas i stad så er litt surrete. Bra, bra. Det verste jeg vet er lærere som lærer bort feil. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) *lektor-brofist* Vonar du ikkje går nordisk, greitt nok at deskriptivt språk er språk det òg, men "hvem ditt og hvem datt"-greia er THE SEED OF HERESY. Endret 7. september 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg sovner nå. Natta... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sov godt, søta! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har en kollega på jobben som konsekvent sier "hvem"-feiler hele tiden. Jeg får lyst til å skyte hodet av han... ... med luft-kanonen min... Har allerede gjort det flere ganger. luftkanon 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skal bli lærer, og du "hvem trinn jeg vil"? Uff. My bad, fyrte meg en jonas i stad så er litt surrete. Lol'd! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kremeksempel av lærermateriale ja. Joints og skrivefeil. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har en kollega på jobben som konsekvent sier "hvem"-feiler hele tiden. Jeg får lyst til å skyte hodet av han... Norsk-lærerinna mi skriver ting som «sjangse», «aldrig», «skjeldent» og «kansje» når hun retter stilene mine. Det er hakket verre. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) My bad, fyrte meg en jonas i stad så er litt surrete. e: Neimen ikke sikker på om jeg skal jobbe som lærer. Får en master i historie så kan gjøre litt forskjellig Kunne ønske jeg hadde hatt en lærer som deg da jeg gikk på skolen. Endret 7. september 2011 av Coa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg greide å sende melding til feil person. Så trøtt er jeg. Men.... Nå har jeg sovna. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Norsk-lærerinna mi skriver ting som «sjangse», «aldrig», «skjeldent» og «kansje» når hun retter stilene mine. Det er hakket verre. Hjelpe meg. Jeg tror jeg hadde krepert. Greit, på skolen hadde jeg skrivefeil, men det har jeg lagt ifra meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har aldri hatt skrivefeil. Så flink var jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er vanskelig å få skrivefeil når man ikke leverer lekser. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Norsk-lærerinna mi skriver ting som «sjangse», «aldrig», «skjeldent» og «kansje» når hun retter stilene mine. Det er hakket verre. What. Det er jo absurd. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hadde håpet du skulle komme med en god forklaring på dette. Jeg har noen tanker, ja. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hjelpe meg. Jeg tror jeg hadde krepert. Tro meg. Jeg kreperer til stadighet. Jeg har aldri hatt skrivefeil. Så flink var jeg. Vi har noe til felles! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er vanskelig å få skrivefeil når man ikke leverer lekser. Well played. Jeg har noen tanker, ja. Få høre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vi har noe til felles! Faktisk så jeg en skrivefeil av deg tidligere i dag. Natta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tro meg. Jeg kreperer til stadighet. Du får nesten komme på forumet med flere geniale ord lærerene dine har. Alltid morsomt å få en oppdatering på den forfallende skolen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg