Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Når får eg ein unnskyldning til å gå ein stad mørkt nok til å få utnytta effekten? Men ja, veldig, veldig kult.

Iron Fist 4 Lyf! :love:

På fest? Ute når det er mørkt og du tilfeldigvis trakker over noen på gaten? Hjemme (du kan si du sparer strøm)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du får bli politiker og legge fram en bedre skolepolitikk, søta. :wee:

Haha, ja. Jeg vurderer det nesten så barna mine skal få det bedre enn meg ihvertfall!!

Lenke til kommentar

Alle elever er like. Uansett.

Slik jeg ser systemet er det delvis greit tilrettelagt. De svakeste svake får egne klasser, og utenom det går det meste (selvsagt ikke alt) på innsats. Det som ikke går på innsats blir tilrettelagt. Og når man er ferdig med grunnskolen får man velge noen fag selv. P eller T matte, for eksempel. I teorien ett helt greit system.
Lenke til kommentar

Det meste fungerer. Og teorien fungerer. Man hangler litt i praksis, men så snart de begynner å satse på lærere burde det egentlig ta seg opp. Men politikken er helt ok på skole. Det er ikke realistisk (i alle fall ikke enda) å dele folk opp etter hvilke evner de har på ett gitt tidspunkt. Dessuten er jeg stygt redd det har potensialet til å bli ett mindre pent klasseskille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...